הליכוד: בנט קיבל רוטציה ושריונים, אבל דוהר לממשלת שמאל

גורמים בליכוד: "הגענו להסכם סופי עם בנט שבו התקבלו כל דרישותיו - רוטציה שנה וחצי בשנה הרביעית, 6 שיריונים, שר ביטחון, עוד 2 משרדים בכירים - אבל הוא מסרב לחתום ודוהר לממשלת שמאל בתמיכת המשותפת" • סמוטריץ': "התרעתי והזהרתי מדם ליבי כי ידעתי על מה אני מדבר"
אריה ריבקינד
י"ז סיון התשפ"א / 28.05.2021 12:55

6 ימים לתום המנדט של לפיד: יו”ר ימינה נפתלי בנט מתחמק לפי שעה מלחתום על הסכם עם הליכוד – ודוהר, בניגוד לכל הבטחותיו לפני הבחירות,  לממשלת שמאל עם יאיר לפיד.

תחמיץ? בתרומה פשוטה אתה נכנס להגרלה חלומית על דופלקס 140 מ”ר

גורמים בליכוד אמרו לעמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, כי צוותי המשא ומתן של הליכוד וימינה הגיעו להסכם סופי שבו התקבלו כל דרישותיו של נפתלי בנט.

”הליכוד הגיע אמש להסכם סופי עם בנט במסגרתו בנט קיבל את כל דרישותיו: רוטציה של שנה וחצי בשנה הרביעית שבה הוא יכהן כראש הממשלה, 6 שיריונים ל’ימינה’ בליכוד עד מקום 36 למקרה שיהיו בחירות, בנט ימונה לשר ביטחון, משנה לראש הממשלה וממלא מקום ראש הממשלה בנבצרות רפואית ונסיעות לחו״ל. בנוסף תקבל ‘ימינה’ עוד 2 משרדים בכירים”.

הגורמים הוסיפו: ”לצערנו, למרות ההגעה לסיכומים עם הליכוד, בנט מסרב לחתום והוא דוהר לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ והעבודה, בתמיכת המשותפת”.

בצלאל סמוטריץ הגיב הבוקר על המהלכים של בנט להקמת ממשלת שמאל: “חודשים תקפו אותי. כעסו עלי. אמרו שאני סתם מלכלך, משקר, מנהל קמפיין נגטיבי. יש אנשים יקרים לי שעד היום לא מדברים איתי כי הם לא האמינו, אמרו שאני סתם אומר לשון הרע.

“התרעתי והזהרתי מדם ליבי פשוט כי ידעתי על מה אני מדבר והרגשתי חובה לצלצל בכל הפעמונים כדי לנסות למנוע מבעוד מועד. אני עדיין לא אומר נואש. אמשיך בעזרת ה’ לעשות הכל כדי למנוע הקמת ממשלת שמאל עם תומכי טרור אנטי ציוניים וכדי להקים ממשלת ימין. בעזרת ה’ נעשה ונצליח”.

יו”ר יש עתיד, יאיר לפיד,  פרסם הבוקר פוסט בו כתב: “איני יודע עדיין אם הממשלה תוקם. אנחנו הופכים כל אבן, עושים כל מאמץ, אבל הדברים אינם תלויים רק בנו. דבר אחד אני כן יודע: אילו היו לי 40 מנדטים, הייתי מקים את אותה ממשלה, עם אותם שותפים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות