קרבות הנהגה? עימות חריג בין כץ לברקת: ‘חותר נגד ראש ממשלה’

ח"כ ניר ברקת הזמין את פעילי הליכוד לכנס ענק שבו יציג את חזונו ותכניותיו העתידיות עבור מדינת ישראל • חברו למפלגה, השר ישראל כ"ץ כעס: "מעולם בתולדות הליכוד, על שורותיו אני נמנה עשרות שנים, לא היתה פעולה חתרנית מסוג זה נגד ראש ממשלה מכהן"
אריה ריבקינד
י"ז סיון התשפ"א / 28.05.2021 12:12

שר האוצר ישראל כ”ץ תקף הבוקר (שישי) את חברו למפלגה ח”כ ניר ברקת המפיק בשבוע הבא כנס פעילים ענק – אותו הוא מכנה ‘כנס החזון’, בו הוא מתכוון להציג את חזונו ותכניותיו העתידיות עבור מדינת ישראל.

 

בהודעה ששיגר לפעילי הליכוד – כתב כ”ץ: “הכנס שעורך ניר ברקת על ‘חזונו לניהול המדינה’, מול המאמצים שמקיים כעת רה״מ בנימין נתניהו להקים ממשלת ליכוד, היא פעולה מוטעית ומיותרת. מעולם בתולדות הליכוד, על שורותיו אני נמנה עשרות שנים, לא היתה פעולה חתרנית מסוג זה נגד ראש ממשלה מכהן”.

הוא הוסיף: “הליכוד היא תנועה דמוקרטית ויש בה דרכים מקובלות להתמודד על ההנהגה. הכל בבוא העת ולפי הכללים המקובלים. כאשר תהיה התמודדות על הנהגת התנועה וראשות הממשלה יוכל ח״כ ברקת להציג את חזונו ואת מכלול מעשיו עד כה ברמה הלאומית”.

השר כ”ץ חזר על כוונתו להתמודד: ”כפי שהודעתי בעבר בכוונתי להתייצב בהתמודדות זו עם מכלול פעילותי ותפקידי הממלכתיים ועם ניסיוני ויכולותי להוביל את מדינת ישראל וחברי הליכוד ידרשו להכריע. לא כעת ולא בדרך הזאת”.

ערוץ 7 דווח, כי בעקבות המתקפה של כ”ץ, הזמין ברקת לכנס את ראש הממשלה בנימין נתניהו וגם את רעייתו שרה נתניהו, כדי לשדר לפעילים שלא מדובר באירוע שנועד לפגוע בראש הממשלה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות