הנער שנפצע קשה ומחלים מ’אסון הטריבונה’ חגג בר מצווה • צפו

הלבבות של כל החוגגים רעדו ברגע בו ילד בן 12, חברו לחדר, שגם הוא נפצע קשה באסון ואושפז במצב קשה מאוד, התקרב עם כסא הגלגלים לחתן השמחה, השוכב במיטה, הושיט את ידיו - והשניים רקדו ביחד בהתרגשות
אבי כץ
י"ז סיון התשפ"א / 27.05.2021 22:59

השמחה הרעידה את הלבבות ב’שערי צדק’: במחלקה לילדים נחגגה הערב (חמישי) בר מצווה לילד שניצל מאסון קרית הטריבונה ב’היכל הטישים’ החדש של חצר קרלין בגבעת זאב.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? הלילה בחצות הכספת נפתחת

החגיגה נחוגה ברחבת המבואה של מחלקת הילדים לנער בן 13 שמחלים מפציעה קשה.

הנער, שהרופאים נלחמו על חייו כשהיה בסכנת חיים מידית במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בשערי צדק, הועבר למחלקת הילדים, ומצבו הבריאותי משתפר בהדרגה.

הערב הגיע הילד לגיל מצוות ובני משפחתו, יחד עם צוות המרכז הרפואי, ארגנו לו בסיוע מתנדבים וחברים, מסיבת בר מצווה בליווי תזמורת וריקודים.

השמחה הרקיעה שחקים וסחפה את כל המחלקה.

הלבבות רעדו ברגע שבו ילד נוסף, בן 12, חברו לחדר, שגם הוא נפצע קשה באסון ואושפז במצב קשה מאוד ביחידה לטיפול נמרץ, התקרב עם כסא הגלגלים לחברו חתן השמחה, השוכב במיטה, הושיט את ידיו – והשניים רקדו ביחד בהתרגשות ובדמעות.

מוטי פריד, המלווה את המשפחות מליל חג השבועות: “מי שרואה את הילדים האלו רואה תחיית המתים כפשוטו. אני רואה את הילדים מושיטים ידיים זה לזה ושואל את עצמי האם אני לא חולם? האם אלו הילדים שהגיעו בליל החג במצב אנוש? אנו רואים ניסים ונפלאות ומודים לקב”ה על חסדיו”.

ד”ר אלון שוורץ מנהל יחידת הטראומה: “בליל חג השבועות כשקיבלנו את הילדים ביחידת הטראומה, מצבם היה קשה מאוד. חרדנו לגורלם ונאלצנו להיאבק על חייהם ממש. אנו מאושרים לראות את החלמתם ומקווים לראותם משתחררים וצועדים בבטחה לבריאותם השלמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות