‘מהווה עוגן של יציבות’: כהונתו של הרמטכ”ל כוכבי תוארך לשנה רביעית

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום (חמישי) לרמטכ”ל אביב כוכבי על כוונתו להביא לאישור הממשלה את הארכת כהונתו לשנה רביעית. חולמים על כסף שנופל מהשמים? הלילה בחצות הכספת נפתחת גנץ עידכן בנושא את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת היועץ המשפטי לממשלה. שר הביטחון גנץ אמר: “הרמטכ”ל כוכבי מוביל את צה”ל בשנתיים וחצי האחרונות בתהליכים משמעותיים
חיים טוויל
ט"ז סיון התשפ"א / 27.05.2021 18:07

שר הביטחון בני גנץ הודיע היום (חמישי) לרמטכ”ל אביב כוכבי על כוונתו להביא לאישור הממשלה את הארכת כהונתו לשנה רביעית.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? הלילה בחצות הכספת נפתחת

גנץ עידכן בנושא את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת היועץ המשפטי לממשלה.

שר הביטחון גנץ אמר: “הרמטכ”ל כוכבי מוביל את צה”ל בשנתיים וחצי האחרונות בתהליכים משמעותיים של בניין הכוח ותפיסת הפעלה רב מימדית תוך שילוב כלל הזרועות והגדלת הקטלניות.

“הארכת המינוי תאפשר להמשיך ולממש את מרכיבי תר”ש תנופה, שבאו לידי ביטוי ביכולות חסרות התקדים שהציג צה”ל במבצע ‘שומר החומות’, וכן בפעולות המבצעיות שהתקיימו בתקופה האחרונה במגוון זירות הלחימה”.

לדברי גנץ, “בשנה האחרונה תחת הרמטכ”ל כוכבי, רתם צה”ל גם את יכולותיו האזרחיות לטובת סיוע במשימות לאומיות ובראשן המאבק בקורונה, דבר שביצר את מקומו של צה”ל כנדבך בלתי נפרד מהחברה הישראלית וממערך החירום הלאומי האזרחי.

“הרמטכ”ל מהווה עוגן של יציבות פיקודית ומבצעית. הארכת כהונתו בעת הזו של שינויים אזוריים ואתגרים ממגוון זירות, היא קריטית לביטחון ישראל.”

במערכת הפוליטית בירכו על המינוי.

ח”כ מיקי זוהר מהליכוד הגיב: “כוכבי הוא מפקד חכם, אמיץ ורואה בהגנה על העם היהודי שליחות אמיתית”.

ח”כ אביגדור ליברמן, שמינה את כוכבי, בירך גם הוא על ההחלטה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות