בשורה טובה: הפצוע אנוש מהלינץ’ בעכו הועבר מטיפול נמרץ למחלקה

בית החולים בנהריה: אלעד ברזילי, בן ה-37 שנפצע באורח אנוש בלינץ' בעכו הועבר מטיפול נמרץ - למחלקה • מצבו קשה ויציב - והוא בהכרה • בית החולים: "עקב מצבו, אלעד אינו יכול בשלב זה להתראיין" • מנהל בית החולים: "יש לו דרך ארוכה לעבור, אך בהחלט אפשר להביע אופטימיות"
חיים טוויל
ט"ז סיון התשפ"א / 27.05.2021 14:23

בשורה טובה: אלעד ברזילי שנפצע באורח אנוש בלינץ’ בפרעות בעכו יצא היום (חמישי) ממחלקת טיפול נמרץ במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? הלילה בחצות הכספת נפתחת

עם זאת מצבו עדיין מוגדר קשה ויציב. הוא בהכרה.

בהודעה שפרסם בית החולים נאמר:

“אלעד ברזילי, שהובא למרכז הרפואי לגליל לפני שבועיים לאחר שנפגע באורח קשה בעימותים בעכו, הועבר מהיחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי לאשפוז במחלקה עצמה (נוירוכירורגית). מצבו עדיין מוגדר קשה ויציב, והוא בהכרה מלאה.

“בעקבות פניות מצד עיתונאים, אנו מבקשים להדגיש כי עקב מצבו הנוכחי, אלעד אינו יכול בשלב זה להתראיין. כמו כן, אנו מבקשים להימנע מלצלם את אלעד, אלא באישור המשפחה בלבד”.

ברזילי, בן 37, אב ל-4 ילדים ומורה בבית הספר המקומי בעכו, היה מורדם ומונשם במשך שבועיים. שלשום הוא החל תהליך גמילה מהנשמה,  פקח את עיניו ותקשר עם הרופאים ועם בני משפחתו.

ברזילי היה בדרכו לחלץ את תלמידיו ולמנוע מהם להשתתף במהומות של הערבים שפרצו בעכו. באותה עת כוחות משטרה ולוחמי יס״מ פעלו סמוך לכיכר אגד בעיר, בעקבות התקהלות של עשרות פורעים ערבים שהחלו ביידוי אבנים מאסיבי לעבר השוטרים.

כמה מן המפגינים תקפו את אלעד שחלף במקום במקלות ואבנים – והוא ספג חבלות קשות בראשו ובכל חלקי גופו. כוחות הצלה שהוזעקו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים כשמצבו אנוש.

עד כה עבר אלעד שני ניתוחים מורכבים ובקרוב הוא אמור לעבור ניתוח נוסף.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, שביקר את אלעד, סיפר אתמול: “זהו רגע מרגש מאוד. אני מבקש להודות למחלקה הנוירוכירורגית בכלל וליחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בפרט, על עבודת קודש נפלאה וטיפול מקצועי ומסור באלעד. אמנם יש לו עוד דרך ארוכה לעבור, אך בהחלט אפשר להביע אופטימיות זהירה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות