אחרי שלוש שנים: ‘האם המטביעה’ זוכתה מעבירת רצח בנה התינוק

בית המשפט העליון קבע כי האם החרדית, שהטביעה את בנה התינוק בג'קוזי במלון באשדוד, סובלת ממחלה נפשית ולא הייתה אחראית למעשיה • עם זאת היא עדיין מואשמת בסעיף של המתת תינו
חרדים 10
ט"ו סיון התשפ"א / 26.05.2021 14:58

בית המשפט העליון זיכה היום (רביעי) מאשמת רצח את האם החרדית שהטביעה את בנה התינוק בן 5 השבועות בג’קוזי במלון באשדוד לפני שלוש שנים.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? מחר בלילה בחצות הכספת נפתחת

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, השופטים קבעו שהאם סובלת ממחלה נפשית ולא הייתה אחראית למעשיה.

עם זאת, שופטי העליון הוסיפו שהזיכוי יהיה מעבירת רצח, אך לא מעבירה של המתת תינוק.

החלטה התקבלה לאחר שבית המשפט המחוזי החליט להפסיק את ההליכים נגדה, לאחר שנקבע שהיא סובלת ממחלה נפשית ואינה כשירה לעמוד לדין.

בית המשפט המחוזי אף הורה על אישפוזה לתקופה של עד 25 שנה.

משפחתה של האם ערערה לבית המשפט העליון על האופן שבו ראוי לסיים את ההליכים המשפטיים, ולבסוף בית המשפט קיבל את הערעור באופן חלקי: זיכה את האם מעבירת רצח, אך ההליכים נגדה לא הופסקו.

לפי כתב האישום שהוגש נגד האם בשנת 2018, היא נכנסה לג’קוזי יחד עם התינוק, ושחררה אותו כך שראשו היה מתחת לפני המים – והוא טבע.

אימה של הנאשמת ובנה ניסו להיכנס לחדרה, בו היה בעלה שישן, אך היא סירבה לפתוח את הדלת. לאחר שהתינוק טבע האם העירה את אביו, ואימה נכנסה לחדר והזעיקה את כוחות ההצלה. הם פינו את התינוק, תוך כדי פעולות החייאה, לבית החולים אסותא בעיר, אך שם לא נותר לרופאים אלא לקבוע את מותו.

בזמן החקירה האם הודתה שהטביעה את התינוק לאחר שחוותה “חיזיון אלוקי”, וסיפרה לחוקריה כי “השכינה משכה את התינוק לתוך המים”, וטענה שהתינוק אמור היה לצאת מהמים “כמו משיח בן דוד”.

האירוע הטראגי התרחש כאשר המשפחה, מאזור בית שמש, הגיעה לנפוש במלון ‘מיעמי’ באשדוד בחג הפסח. האם ביקשה אז במפורש חדר עם ג’קוזי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות