‘נאום השיעולים’ של נסראללה: האם מצבו הבריאותי מידרדר? • צפו

מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה פתח את נאומו בהתנצלות על שלא דיבר בזמן האחרון מכיוון שהוא חולה - וכהרגלו נשא נאום רהב ואיומים: "צריכים להגיע למשוואה שפגיעה בירושלים שקולה למלחמה אזורית"
חרדים 10
ט"ו סיון התשפ"א / 26.05.2021 01:13

חסן נסראללה, מנהיג ארגון הטרור חיזבאללה פתח את נאומו הערב (שלישי), לרגל ציון יום הנסיגה הישראלית מלבנון – בהתנצלות על כך שלא דיבר בזמן האחרון מכיוון שהוא חולה.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? מחר בחצות הכספת נפתחת

במהלך הנאום שנשא נסראללה, הוא נראה היה חולה, חלש, מתקשה לנשום בין המשפטים, ובעיקר משתעל.

בנאומו הוא התייחס לאירועים בירושלים ואמר: “ירושלים הגיעה למצב של איום מסוכן שהוביל את ‘ההתנגדות’ לעמדה הדשה, היסטורית ומכריעה. הסיבה להסלמה האחרונה היתה טיפשות ההנהגה של ישראל, והיהירות שלה – אשר זלזלה ב’התנגדות’ וביצעה חישובים שגויים”.

בנאומו בירך נסראללה את “ההתנגדות” בעזה, ואת “העמידה האיתנה” של אנשי רצועת עזה בזמן סבב ההסלמה האחרון. “אני מברך את אנשי עזה שתמכו וחיו בתוקפנות ולא הביעו אלא את נאמנותם.

לדבריו, “נתניהו והצוות שלו חשבו שהם יתמודדו אך ורק עם הצהרות וגינויים למעשיהם בשייח’ ג’ראח, אך לא ציפו שעזה תתערב ותנקוט בפעולה ההיסטורית. עזה היממה את האויב עם ההחלטה ליישם את ההצהרות נגד הפעולות הישראליות בירושלים”.

הוא פנה ישירות לציבור הישראלי ואמר: “אתם צריכים ללמוד שלתקוף את ירושלים ואת מסגד אל-אקצא זה שונה מכל מתקפה אחרת שביצעתם. הישראלים צריכים להבין שהתגובות לתקיפה אתרינו הקדושים אינה מוגבלת לעזה בלבד, אלא משמעות המתקפה על עיר הקודש היא מלחמה אזורית. ישראל צריכה לדעת שארגוני ציר ‘ההתנגדות’ באזור לא נמצאים בקשר רק על בסיס יומי, אלא על בסיס שעתי – ואנחנו לא נאפשר לפגוע בירושלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נשמע סתם שיעול
    26/05/2021 05:55
    סתם שיעול של סיגריות
  1. לא שיעול רציני סתם שיעול של מעשנים.