נס: הפצוע אנוש מהלינץ’ בעכו פקח עיניו והחל בגמילה מהנשמה

אלעד ברזילי, בן ה-37 מעכו שנפגע באורח אנוש בלינץ' שביצעו בו פורעים ערבים בעיר לפני כשבועיים - פקח את עיניו ומתקשר עם הרופאים ובני משפחתו • רופאיו: "חל שיפור יפה במצבו" מנהל המרכז הרפואי: "זהו רגע מרגש מאוד" • משפחתו: מדובר בנס, אנחנו מבקשים להמשיך ולהתפלל
חרדים 10
י"ד סיון התשפ"א / 25.05.2021 18:30

נס: אלעד ברזילי, בן 37, תושב עכו שנפגע באורח אנוש בלינץ’ שביצעו בו פורעים ערבים בעיר – פקח את עיניו ומתקשר עם הרופאים ועם בני משפחתו.

לאחר שבועיים שבמשך שבועיים היה מורדם ומונשם, הוא גם החל תהליך גמילה מהנשמה.

ברזילי, אב ל-4 ילדים ומורה בבית נספר המקומי, היה בדרכו לחלץ את תלמידיו ולמנוע מהם להשתתף במהומות של הערבים שפרצו בעכו.

באותה עת כוחות משטרה ולוחמי יס״מ פעלו סמוך לכיכר אגד בעיר, בעקבות התקהלות של עשרות פורעים ערבים שהחלו ביידוי אבנים מאסיבי לעבר השוטרים.

כמה מן המפגינים תקפו את אלעד שחלף במקום במקלות ואבנים – והוא ספג חבלות קשות בראשו ובכל חלקי גופו.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים כשמצבו אנוש.

הוא אושפז במחלקה לטיפול נמרץ  בבית החולים לגליל בנהריה, כשהוא מורדם ומונשם.

עד כה עבר אלעד שני ניתוחים מורכבים ובקרוב הוא אמור לעבור ניתוח נוסף.

הרופאים בבית החולים התייחסו לסיכוייו להחלים ולהשתקם ואמרו כי במצבו של חל “שיפור יפה, ואפשר להגדיר את המצב כאופטימיות זהירה”.

מנהל המרכז הרפואי, פרופ’ מסעד ברהום, שביקר היום אצל אלעד – סיפר: “זהו רגע מרגש מאוד. אני מבקש להודות למחלקה הנוירוכירורגית בכלל וליחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי בפרט, על עבודת קודש נפלאה וטיפול מקצועי ומסור באלעד. אמנם יש לו עוד דרך ארוכה לעבור, אך בהחלט אפשר להביע אופטימיות זהירה”.

בני משפחתו של אלעד אמרו כי מדובר בנס: “אנחנו מבקשים להמשיך ולהתפלל יחד אתנו להחלמתו המלאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסיפור של הנס שלו
    26/05/2021 15:22
    ליבי
  1. הסיפור המרתק עם אלעד ברזילי, שסיפר אותו הרב מרדכי חוברה ראש מכון שח”ם שפורסם בקבוצה שלו –

    הרב עוז ברזילי אחיו של אלעד פצוע הלינ’ץ הקשה בעכו לפני שבוע מתקשר אלי, הוא מספר לי: ‘אחי אלעד היה מאמין ברב הינוקא, הוא היה שומע את השיעורים של הרב הינוקא, וכל הזמן מספר על גדולת הרב’ אני רוצה שהרב יברך ויגזור שאחי יהיה בריא.. איך אני משיג את הרב הינוקא? התחלתי להתקשר לאנשים שגרים בראשון לציון, יש לי שם שיעור כשרות עם עשרות אנשים על ידי מכון שח”ם, ומתקשר לאחד אחד. כולם מכירים את הינוקא. אבל כולם אומרים קשה עד מאוד להפגש עימו. אני ממשיך להתקשר להורי תלמידים שסידרתי להם חונך. שוב כולם מכירים את הרב. אך קשה להשיגו. המשכתי לברר. התקשרתי לחברי בעיריית ראש לציון. מהקטן ועד הגדול בעיריית ראשון לציון. וכך בחסד השם הצלחתי להגיע להיכן שהרב נמצא. אני מגיע עם הרב עוז ברזילי – (אחיו של אלעד) והרב אבי בלוי. ניגשתי לרב הינוקא יחד עם הרב עוז ברזילי, הרב עוז לא ויתר וביקש שהרב יגזור על אחיו אלעד רפואה שלימה. הרב בירך וקיבל לומר שבוע שלם מזמור לתודה עם מליון איש שהצטרפו ליוזמה. לאחר שבוע. מתקשר אלי העוזר של הינוקא. בשעה 13:50: ‘הרב ביקש לשאול מה שלום אלעד הפצוע מעכו’? אמרתי לו לא שמעתי שהשתנה דבר.. מורדם ומונשם. שוב העוזר אומר: ‘הרב ביקש שתברר מה שלום אלעד ברזילי’ שתקתי, התביישתי.. אמרתי בנפשי מה אתקשר לעוז אחיו של הפצוע בעכו? לא נעים.. בשעה ארבע וחצי באותו היום התקבלה בשורה מבית החולים – אלעד נותק ממכשיר ההנשמה ומתחיל לתקשר לאט לאט קשר עין עם סובביו! אכן. “עין השם אל יראיו למיחילים לחסדו” הינוקא התפלל, וירא שמים הקב”ה שומע תפילתו ובודאי גם תפילתם של רבבות מעם ישראל ומזמור לתודה ותהילים עלו לפני כסא הכבוד לתפילה לבריאותו.
    כעת אחים יקרים. המשיכו להתפלל למען אלעד בן גו’ליה – אבא ל4 ילדים ואשה ומשפחה יקרה. למען שיתרפא לגמרי מחוליו לחיים טובים ארוכים ולשלום.