27 אלף נוסעים שלא הצליחו להגיע להילולא במירון יקבלו כסף בחזרה

משרד התחבורה יחזיר את דמי הנסיעה לעשרות אלפי נוסעים שרכשו כרטיסים בתחבורה הציבורית להילולת הרשב”י, ולא הצליחו לממשם, בעקבות ההחלטה לעצור את תנועת האוטובוסים והרכבות למירון, לאחר האסון שאירע בליל ל”ג בעומר. 27 אלף נוסעים שתכננו להגיע למירון מכל רחבי הארץ, ורכשו מראש כרטיסי נסיעה הלוך ושוב בתחבורה הציבורית יזכו כעת להחזרי הנסיעה. עלות כל
יוני גרין
י"ד סיון התשפ"א / 25.05.2021 14:46

משרד התחבורה יחזיר את דמי הנסיעה לעשרות אלפי נוסעים שרכשו כרטיסים בתחבורה הציבורית להילולת הרשב”י, ולא הצליחו לממשם, בעקבות ההחלטה לעצור את תנועת האוטובוסים והרכבות למירון, לאחר האסון שאירע בליל ל”ג בעומר.

27 אלף נוסעים שתכננו להגיע למירון מכל רחבי הארץ, ורכשו מראש כרטיסי נסיעה הלוך ושוב בתחבורה הציבורית יזכו כעת להחזרי הנסיעה.

עלות כל כרטיס הסתכמה בשקלים בודדים ועד 60 שקלים לאדם, בהתאם למרחק הנסיעה.

עם היוודע האסון בליל ל”ג בעומר והכרזת אירוע רב נפגעים, הורתה המשטרה על חסימת צירי התנועה להר מירון, ופינוי כל האנשים שהיו על ההר בעת האירוע.

משרד התחבורה פעל באופן מיידי לעצירת כל האוטובוסים והרכבות שהסיעו את הנוסעים להילולא, ולביטול כל הנסיעות העתידיות שתוכננו להסיע נוסעים לאירוע בליל ל”ג בעומר ולמחרת היום.

מדובר באוטובוסים שיצאו למירון מכל רחבי הארץ, החל מהשעה 21:30 בלילה וכן רכבות שיצאו לכיוון כרמיאל מראש העין ומאופקים ולא הגיעו אל כרמיאל בשל האסון וסגירת הצירים.

הזיכוי יינתן לכל נוסע שלא תיקף את כרטיסי הנסיעה שרכש, מנייר או בכרטיס הרב קו, וכן נוסעים שכרטיסם תוקף פעם אחת בלבד ויצהירו כי לא הגיעו אל ההר.

לקבלת הזיכוי ניתן לפנות לכל אחד ממרכזי השירות ‘על הקו’ הפזורים ברחבי הארץ, ולקבל החזר באמצעות העברה לחשבון הבנק שלהם.

ההחזרים יבוצעו עד לסוף חודש יולי 2021.

רשימת עמדות על הקו מפורטת באתר משרד התחבורה.

שרת התחבורה מירי רגב: “הנחיתי את הרשות הארצית לתחבורה ציבורית להשיב את דמי הנסיעה לאלפי משפחות שרכשו מראש כרטיסי נסיעה לאוטובוס ונמנע מהם להגיע למירון בשל האסון הכבד”.

היא הוסיפה: “יש לציין לשבח את תפקוד משרד התחבורה שעצר באופן מיידי את כל התחבורה הציבורית אל ההר, ופינה בתוך מספר שעות באוטובוסים וברכבות את עשרות אלפי האנשים שנכחו בהילולא”.

סגן שרת התחבורה אורי מקלב בירך על ההחלטה. “משרד התחבורה חושב על הנוסעים, שתכננו ורכשו כרטיסי נסיעה לכל המשפחה במאות שקלים, וכעת אנו פועלים להשבת הכספים למי שלא הצליחו להגיע להילולא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איך יכול להיות רק 26 אלף אנשים??
    26/05/2021 23:39
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הרי טוענים שמגיעים חצי מליון….
    ואיך יתכן שרק 26 אלף כרטיסים לא מומשו????
    כנראה שכל המספרים מנופכים לגמרי…