שלושה מח”כי ‘תקווה חדשה’ יערקו לגוש נתניהו? “ספין, קרעי משקר”

חבר הכנסת שלמה קרעי טען שזאב אלקין, שרן השכל ויועז הנדל הבהירו לגדעון סער שלא יישארו מחויבים לו כשהמנדט יוחזר לכנסת - והשלושה מיהרו לפרסם הכחשות
חרדים 10
י"ד סיון התשפ"א / 25.05.2021 12:03

חברי הכנסת זאב אלקין, שרן השכל ויועז הנדל הכחישו הבוקר (שלישי) את דבריו של ח”כ שלמה קרעי מהליכוד באולפן ynet, לפיהם הם יערקו לליכוד.

 

קרעי טען בראיון כי  “בנט רץ עדיין לממשלת השיסוי שמחרימה חצי מהעם בישראל. אם זה באמת ירד מהפרק, כשנגיע ל-21 הימים האחרונים תהיה ממשלת ימין. שניים מתקווה חדשה יבואו. הם לא עריקים, הם התחייבו לשבת בממשלת ימין”.

כשנשאל מי הם הח”כים שעלולים לערוק – הוא נקב בשמם של אלקין, שרן והנדל, ואמר כי השלושה הודיעו לסער שלא יהיו מחויבים לו ב-21 הימים.

“כולם נאמנים לסער עד סיום המנדט של לפיד”, טען קרעי, “ברגע שהמנדט הזה יסתיים – גם אלקין וגם הנדל יקפצו ממפלגה למפלגה”.

שרן השכל צייצה בתגובה בטוויטר:: “כך ממציאים ספין. כולנו מחויבים ומאוחדים מאחורי גדעון סער. קרעי משקר, וזו הדרך היחידה להתקדם בפוליטיקה אחרי שהכשיל ופגע בליכוד בבחירות האחרונות”.

אלקין הגיב:  “לא היה ולא נברא. מעניין שח”כ קרעי רוצה להגיש את מועמדותו לתפקיד הדובר שלי. תזכורת: לחבר כנסת אסור לעבוד בעבודות נוספות”.

והנדל הגיב בלגלוג: “קרעי הבהיר לנתניהו שהוא לא מחויב לו יותר, רק לאידאולוגיה ימנית. אחרי הרפיסות בלוד ובעכו, אובדן הנגב והגליל ואובדן ההרתעה לחמאס, הבהיר קרעי לנתניהו שב-21 הימים הוא כבר לא ‘ביביסט’ והופך להיות ימני”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות