זו הסיבה שאיתמר בן גביר מצא את אישתו אילה ממררת בבכי: ‘בושה!’

אילה בן גביר שנחסמה על ידי חברת 'וואטסאפ' לצמיתות ללא כל סיבה - גילתה שנמחקה גם ההתכתבויות שלה עם אחותה שנפטרה • ח"כ בן גביר: "זה הזיכרון האחרון שנשאר לה ממנה. תביישו WhatsApp" • ח"כ גלית דיסטל אטבריאן: "רדיפה אישית ובריונית על רקע שיוך פוליטי"
אריה ריבקינד
י"ד סיון התשפ"א / 25.05.2021 11:16

ח”כ איתמר בן גביר סיפר הבוקר (שלישי), בחשבון הפייסבוק שלו, כי אפליקציית וואטסאפ שחסמה את רעייתו יחד עם כ-30 פעילים נוספים של ‘עוצמה יהודית’, מחקה גם את התכתובות שהיו להם במכשיר הטלפון.

”הבוקר מצאתי את רעייתי ממררת בבכי”, סיפר הח”כ. “שאלתי אותה מדוע, היא סיפרה שיחד עם ה-WhatsApp, מחקו לה את כל הגיבויים ובהם התכתבות עם אחותה שנפטרה. זה הזיכרון האחרון שנשאר לה ממנה. WhatsApp תתביישו”.

אמש פורסם כי חשבון הווטסאפ של איילה בן גביר, רעייתו של יו”ר עוצמה יהודית, הושעה לצמיתות על ידי חברת פייסבוק, ללא התראה וללא כל הסבר.

בן גביר אינה היחידה שנחסמה: יחד איתה נחסמו עוד כ-30 אנשים ובהם בנצי גופשטיין יו”ר להב”ה – שהמשותף לכולם היא העובדה שהם אנשי ‘עוצמה יהודית’.

במכתב למשרד התקשורת כתב  ח”כ בן גביר כי רעייתו עובדת כמורה והקשר שלה עם התלמידות והמורים שבימי שגרה נעשה באמצעות רשת הווטסאפ – נפגע קשות.

“מבירורים שעשיתי הדברים חמורים שבעתיים, מדובר בהתנכלות על רקע פוליטי, אשת ח”כ נחסמת כי יש גורמים שרוצים להשתיק את חבר הכנסת”, כתב.

בן גביר ביקש ממשרד התקשורת: “להגיב בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ולפעול באופן מידי בנושא”.

ח”כ בן גביר הזהיר: “היום זה אני, מחר זה יכול להיות כל ח”כ אחר אשר עמדותיו אינן לרוחן של אותם גורמים ברשת או גורמים חיצוניים שהשפיעו על אותה רשת”.

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד הגיבה: “הלוואי וסגירת חשבון הוואטסאפ הפרטי של משפחת בן גביר הייתה סתימת פיות. איזה פה הם סתמו כאן? את המתכון שאשתו העבירה לחמותה לדגים של שבת? את ההתכתבות הבטחונית של גברת בן גביר עם קבוצת אמהות רוקדות זומבה?

“אנחנו מדברים כאן על שלב חדש: רדיפה אישית ובריונית על רקע שיוך פוליטי. פחד השם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות