על רקע פוליטי? זה הדבר הנורא שוואטסאפ עשתה לאיילה בן גביר

חשבון הוואטסאפ של רעיית הח"כ מהציונות הדתית הושעה לצמיתות על ידי פיסבוק - ללא התראה • יחד איתה נחסמו עוד כ-30 אנשים ובהם בנצי גופשטיין • בן גביר למשרד התקשורת: "היום זה אני, מחר זה יכול להיות כל ח"כ אחר"
חרדים 10
י"ד סיון התשפ"א / 24.05.2021 22:13

חשבון הוואטסאפ של איילה בן גביר, רעייתו של ח”כ איתמר בן גביר, הושעה לצמיתות על ידי חברת פייסבוק – ללא התראה וללא הסבר.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מתוקים, מלוחים, לפיקניק או להכנה עם ילדים? מגוון מיוחד של מתכונים

איילה בן גביר אינה היחידה שנחסמה.

יחד איתה נחסמו עוד כ-30 אנשים ובהם בנצי גופשטיין יו”ר ארגון להב”ה. המשותף לכולם: אנשי עוצמה יהודית.

במכתב ששיגר למשרד התקשורת ציין ח”כ בן גביר כי רעייתו עובדת כמורה והקשר שלה עם התלמידות והמורים, שבימי שגרה נעשה באמצעות הוואטסאפ – נפגע קשות.

“מבירורים שעשיתי הדברים חמורים שבעתיים, מדובר בהתנכלות על רקע פוליטי, אשת ח”כ נחסמת כי יש גורמים שרוצים להשתיק את חבר הכנסת”, כתב.

בן גביר ביקש ממשרד התקשורת: “להגיב בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים ולפעול באופן מידי בנושא”. הוא הזהיר: “היום זה אני, מחר זה יכול להיות כל ח”כ אחר אשר עמדותיו אינן לרוחן של אותם גורמים ברשת או גורמים חיצוניים שהשפיעו על אותה רשת”.

אנשי עוצמה יהודית מתכוונים להגיש תביעה נגד פייסבוק.

עו”ד איריס אדרי, המייצגת אותם:  “בכוונתנו להגיש תביעה כנגד חסימת מרשיי מהשימוש בוואטסאפ. מדובר באקט כוחני, חד צדדי, פוגעני ומפלה שננקט ללא שום התראה כנגד אזרחים מן השורה, ללא שום סיבה נראית לעין או צידוק כלשהו.

“חסימת מרשיי מהאפשרות לעשות שימוש בוואטסאפ הינה ניצול כוח לרעה על ידי תאגיד עצום, תוך פגיעה בזכויותיהם וגרימת נזק מתמשך, ובעיקר תוך הפלייתם לרעה באופן בוטה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות