חבר מועצת ירושלים מחק גרפיטי מסית ב’שמעון הצדיק’ ונעצר • צפו

חבר מועצת העיר ירושלים יהונתן יוסף מחק גרפיטי מסית שציירו ערבים על קיר ציבורי בשכונת שמעון הצדיק • הוא הותקף בידי ערבים והשוטרים בחרו לעצור דווקא אותו ואת הצלם שתיעד אותו
חיים טוויל
י"ג סיון התשפ"א / 24.05.2021 17:55

יונתן יוסף, חבר מועצת העיר ירושלים, הגיע היום (שני) למחוק גרפיטי מסית שצויר על ידי ערבים על קיר ציבורי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מתוקים, מלוחים, לפיקניק או להכנה עם ילדים? מגוון מיוחד של מתכונים

תוך כדי שמחק את הגרפיטי הותקף חבר מועצת העיר בידי ערבים שהתנפלו עליו, ולהפתעתו שוטרים שהיו במקום עצרו אותו – ולא את התוקפים.

יוסף נמצא כבר מספר שעות בתחנת המשטרה בחשד להשחתת פני מקרקעין.

עו”ד נתי רום מארגון חוננו נמצא בתחנת המשטרה ומסייע לו.

יודגש, כי מדובר בגרפיטי מסית, אשר מחזיק תיק איכות הסביבה בעיריית ירושלים, אריה קינג, ביקש מתושבי שכונת שמעון הצדיק לסייע לעירייה למחוק את הכתובות.

עו”ד נתי רום תקף את המעצר: “‏בלתי נתפס שחבר מועצת עיריית ירושלים ואדם נוסף שתיעד את האירוע מעוכבים כבר שעות רבות שלא כחוק בתחנת שלם בירושלים.

“כאשר הם הותקפו, התוקפים כלל לא נתפסו ולא נחקרו, מי שבאמת השחית את המקרקעין ועשה גרפיטי של הסתה ופגע בריבונות הישראלית בירושלים, עבירה מסוג פשע, לא נתפס ולא נחקר וחבר מועצה וצלם שלא עשו שום דבר, אלא עשו את מה שהעירייה הייתה אמורה לעשות, ואת מה שהמשטרה היתה צריכה לעשות –  מעוכבים כבר שעות ארוכות שלא כחוק”.

בהמשך, חבר מועצת העיר הועבר מתחנת שלם. לתחנת משטרה אחרת.

וידאו: חוננו

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות