סמוטריץ’ על שי ניצן: “אוויל חסר הבנה במשפטים, מדקלם שטויות”

יו"ר הציונות הדתית במתקפה על פרקליט המדינה לשעבר, שתוקף אותו בכלי התקשורת: "מדקלם שטויות שסטודנט למשפטים שהיה מדקלם היה מודח מהקורס" • "לא יאמן שהאיש אשכרה היה פרקליט מדינה"
חרדים 10
י"ג סיון התשפ"א / 24.05.2021 11:02

יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, תקף הבוקר (שני) את פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן – לאחר שזה תקף אותו ברשת ב’, על רקע הביקורת על בית המשפט העליון, ואמר: “התגובות מצד גורמים פוליטיים לפסק הדין של בג”ץ מסוכנות ביותר”.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מתוקים, מלוחים, לפיקניק או להכנה עם ילדים? מגוון מיוחד של מתכונים

ח”כ סמוטריץ’ צייץ בטוויטר: “שומע עכשיו את שי ניצן (שמאז פרישתו הפך לחובב מיקרופונים ותשומת לב..). מדובר באוויל משריש חסר הבנה לחלוטין במשפטים.  מדקלם שטויות שסטודנט למשפטים שהיה מדקלם היה מודח מהקורס. לא יאמן שהאיש אשכרה היה פרקליט מדינה. מצד שני, אם יאיר גולן היה סגן רמטכ”ל הכל כנראה אפשרי”.

מוקדם יותר תקף שי ניצן את סמוטריץ’ בגלי צה”ל: “אי אפשר להבין ולקבל את הביקורת האלימה והמזעזעת של גורמים פוליטיים על בג”ץ. כאשר יו”ר הכנסת ויו”ר מפלגת הציונות הדתית קוראים באופן פומבי לא לקיים את החלטת בג”ץ – זה צעד חמור ביותר. חברי הכנסת באים ואומרים שחוק יסוד זה דבר קדוש, אבל בפועל מתייחסים אליו בזילות בלתי רגילה. בשנה האחרונה נעשו 13 תיקונים בחוקי יסוד. הפכו את זה למשהו שזה לא חוק יסוד ולא דומה לחוק יסוד”.

ניצן התראיין על רקע פסיקת בג”ץ מאתמול, לפיה  ‘פשרת האוזר’ – אשר דחתה את מועד העברת התקציב ואפשרה את המשך קיומה של ממשלת האחדות, כפופה ל”התראת בטלות”.

משמעותה לגבי העתיד של ההחלטה דרמטית: השופטים קבעו למעשה כי מעתה ביכולתם להגביל מאוד את סמכותה של הכנסת לחוקק חוקי יסוד כראות עיניה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות