רב הסלבס רכש עמוד שלם בעיתון היוקרתי והטיח ב’ידועניות’ אמת

הרב שמולי בוטח פרסם מודעה על פני עמוד שלם במגזין 'ניו יורק טיימס' היוקרתי, ובמודעה הטיח כי זמרת מפורסמת וצמד אחיות ידועניות מאשימות את ישראל ב"טיהור אתני" • הזמרת החליטה להגיב למודעה בחשבון האינסטגרם שלה - ושפכה עוד שמן למדורה
חרדים 10
י"ב סיון התשפ"א / 23.05.2021 20:35

על רקע גל תקיפות נרחב נגד יהודים בניו יורק ובלוס אנג’לס: הרב שמואל (שמולי) בוטח, ‘רב הסבלס’ בארה”ב,  רכש מודעה שהתפרסה על גבי עמוד שלם במגזין ה’ניו יורק טיימס’ היוקרתי, בה האשים זמרת מפורסמת ושתי אחיות ידועניות ממוצא פלשתיני באנטישמיות.

הרב שמולי טען במודעה, שפורסמה במדור המרכזי של העיתון, שהשלישייה “האשימה את ישראל בטיהור אתני”, וקראה ל”השמדת מדינת היהודים”, ובעיקר שהזמרת וצמד האחיות משתמשת בטיעונים שקריים בקמפיין שהן מנהלות נגד ישראל מאז תחילת מבצע ‘שומר החומות’.

לפי דיווח באתר ‘מאקו’, המודעה ‘בניו יורק טיימס’ שהאשימה אותה בגזענות  ‘הקפיצה’ את הזמרת, שהחליטה להגיב בחשבון האינטסגרם שלה ושפכה עוד שמן למדורה: “אני דוחה על הסף את הטענות השקריות והמחרידות שהתפרסמו היום במודעה של הניו יורק טיימס שיצאה מטעם ‘World Values Network’ (הארגון של הרב שמולי). זה המחיר שמשלמים בעקבות הגנה על זכויות האדם של הפלסטינים, מפני ממשלה ישראלית שגם Human Rights Watch וגם עמותת זכויות האדם הישראלית ‘בצלם’ מאשימות אותה ברדיפה ואפליה”.

היא הוסיפה: “World Values Network משתמש ללא בושה בשמי כדי לקדם את הקמפיין המכוער שלהם כשהם משקרים ומציגים מצג שווא בוטה של מי אני ובמה אני תומכת. אני תומכת בסולידריות עבור כל האנשים המדוכאים ודוחה כל צורה של גזענות”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    היו בחירות לרב הסלבס???
    26/05/2021 21:13
    חסידים
  1. שנים על גבי שנים עובד מרדכי חסידים ומכריז בכל מקום אפשרי שהוא רב הסלבס!
    ברגע אחד לקחתם לו את התואר??!

  2. בוטח המגוחך
    30/05/2021 19:03
    אלדן
  3. דואה ליפה — הזמרת המדוברת — כתשה את בוטח ברשתות החברתיות ועשתה אותו ללעג ולקלס. ברור שהוא מצטער כעת על הפרסום היקר והמגוחך בניו יורק טיימס.