שני נערים הותקפו בברוקלין: נאלצו לומר ‘לשחרר את פלסטין’ – והוכו

בסביבות השעה 19:30 הותקפו שני נערים יהודים בשדרת אושן פארקוויי והשדרה ה-18: קבוצת גברים יצאה מרכב כפתה עליהם לומר "לשחרר את פלסטין" - ואז הם הוכו שוב ושוב באגרופים • במקביל, קבוצת גברים יצאה מרכב בלב שכונת בורו פארק והחלה לצעוק קריאות אנטישמיות
נתן פרל
י"ב סיון התשפ"א / 23.05.2021 09:12

משטרת ניו יורק חוקרת שני ‘אירועי שנאה’ שהתרחשו אמש בברוקלין –  לקראת מוצאי שבת.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מתוקים, מלוחים, לפיקניק או להכנה עם ילדים? מגוון מיוחד של מתכונים

לפי דיווח באתר YWN, בסביבות השעה 19:30 הותקפו שני נערים יהודים בשדרת אושן פארקוויי והשדרה ה-18. הקורבנות טוענים כי קבוצת גברים יצאה מרכב טויוטה קאמרי ותקפה אותם.

לפי הנערים,  הם נאלצו לומר “לשחרר את פלסטין”, והוכו שוב ושוב באגרופים. לטענתם, עוד כמה גברים הקיפו אותם עם אלות בייסבול.

הנערים סיפרו כי נהג ‘אובר’ מוסלמי הציל את חייהם כשחלף במקום וראה את המתרחש. הוא הסיע אותם למקום בו הם שהו לשבתות, בשדרת R ורחוב 12 מזרח.

הנערים מתאוששים בביתם. המשטרה, כאמור,  חוקרת את התקרית.

זמן קצר לאחר מכן, קבוצת גברים יצאה מרכב בשדרה 16 ​​וברחוב 49 בלב שכונת בורו פארק והחלה לצעוק קריאות אנטישמיות לעבר יהודים שצעדו ברחוב. אחד הפורעים ירק לעבר יהודים תוך שהוא צועק “לשחרר את פלסטין – להרוג את היהודים”. פורע אחר הכה באגרוף מראה של רכב ושבר אותה.

אירועים אלה מצטרפים לשורת אירועים אנטישמיים שאירעו בניו יורק בשבוע האחרון: ביום חמישי האחרון תקפו מפגינים פרו-פלסטינים באלימות יהודי באחד מרחובות מנהטן, על רקע מבצע שומר החומות ברצועת עזה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות