ביום שני: ‘יש עתיד’ תעלה להצבעה את החוקים נגד ראש הממשלה

ביש עתיד רוצים לנצל את הימים שנותרו עד תום המנדט, כדי להילחם בנתניהו • המפלגה תעלה בשני הקרוב להצבעה בוועדה המסדרת את החוקים נגד ראש ממשלה - ואת הצעת החוק להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון
אריה ריבקינד
י"ב סיון התשפ"א / 22.05.2021 21:41

12 יום לפקיעת המנדט של יאיר לפיד: מפלגת יש עתיד צפויה להעלות השבוע להצבעה ב’וועדה המסדרת’ את הצעת החוק להקמת ועדת חקירה ממלכתית לאסון מירון, ו’פטור מחובת הנחה’ של הצעות חוק נוספות –  ביניהן: הגבלת כהונת ראש ממשלה, ומניעת הטלת המנדט על מי שהוגש נגדו כתב אישום.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מתוקים, מלוחים, לפיקניק או להכנה עם ילדים? מגוון מיוחד של מתכונים

‘פטור מחובת הנחה’ משחרר את ההצעה מלהמתין חודש וחצי, כך שאפשר יהיה להתחיל לחוקק את החוקים  מיד.

חברי יש עתיד צפויים להשיג רוב אם יו”ר רע”ם, מנסור עבאס, יצטרף אליהם להצבעה.

על אף שעבאס טרם נתן תשובה סופית, במפלגה צופים כי הוא יצטרף לצד ‘גוש החרם’, לפחות בשלב ההסרה מחובת ההנחה.

בחדשות 12 דווח, כי על אף המהלך הצפוי, כלל לא בטוח שביש עתיד יספיקו לחוקק את החוקים עד סוף המנדט, שכן הוא עתיד לפוג בעוד 12 ימים בלבד, והוועדה המסדרת תעבור עד אז לידיים אחרות.

בינתיים, ביש עתיד ממשיכים במהלכים נוספים ונותנים לחברת הכנסת יפעת שאשא ביטון מ’תקווה חדשה’ את תפקיד יושבת ראש ועדת הקורונה. בידי יש עתיד יש גם ועדת החוץ והביטחון.

יו״ר הועדה המסדרת, ח״כ קארין אלהרר: ״מעולם לא חזרנו בנו מהנכונות והרצון להאבק בשחיתות, כעת משהסתיימה הלחימה הגיעה העת לעסוק בכך. החוקים שנביא לאישור הועדה ביום שני הם אמירה ערכית ברורה – לאזרחי מדינת ישראל מגיעה הנהגה נקייה וערכית שעוסקת בטובת הציבור ולא בשימור כח. מי שמחויב לשינוי מבין שאין דרך אחרת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות