“לצערנו הרב”: זו הסיבה שהפרשן הצבאי של ערוץ 20 פוטר מעבודתו

הפרשן הצבאי קובי פינקלר דיווח בשידור בערוץ 20 על נפילת רקטה ביישוב הערבי שפרעם - ואמר: "לצערנו הרב היא לא הביאה להמון הרוגים שם" • ההערה חוללה סערה שהובילה לפיטוריו • פינקלר: "הכוונה היתה שלשמחתנו. מילה אחת, עולם שלם. מצער שרבים עטו בשמחה על הטעות"
אבי כץ
ט' סיון התשפ"א / 20.05.2021 15:37

קובי פינקלר, הפרשן הצבאי של ערוץ 20,  פוטר מעבודתו לאחר שכשל בלשונו במהלך שידור על ירי הטילים מלבנון לעבר הקריות – ואמר: “רקטה אחת נופלת במגרש כדורגל ביישוב ערבי גדול, לצערנו הרב זה לא הביא להמוני הרוגים שם”.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? אל תחמיצו: בחצות הכספת נפתחת

מתוקים, מלוחים, לפיקניק או להכנה עם ילדים? מגוון מיוחד של מתכונים

ההערה חוללה סערה ברשתות החברתיות ובתגובה פיטרה הנהלת הערוץ את הפרשן הוותיק.

בהודעה שפרסם ערוץ 20 נאמר:  “הנהלת ערוץ 20 רואה בחומרה רבה ומתנערת לחלוטין מהדברים הקשים שאמר הפרשן הצבאי קובי פינקלר. לאחר שהתברר כי הדברים נאמרו יותר מפעם אחת, החליטה הנהלת הערוץ לסיים באופן מיידי את ההתקשרות עם מר פינקלר ולזמן את המעורבים בשידור לבירור ולהסקת מסקנות”.

פינקלר עצמו צייץ בטוויטר:  “בדיווח היום על נפילת המרגמה במגרש הכדורגל בשפרעם ותחת עייפות מימי שידור ארוכים כמעט ללא שינה, נפלה שגגה בדבריי מהם השתמע שלצערי לא היו הרוגים. כמובן הכוונה היתה שלשמחתנו. מילה אחת, עולם שלם. מצער שרבים עטו בשמחה על הטעות כדי להסתער על הערוץ, כשאין לי ספק שהיה ברור שלא לכך התכוונתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לצערנו הרב
    21/05/2021 09:20
    חנן
  1. כל יום כתבים בזמן הקורנה הסיטו נגד ציבור מסויים והכל עבר על סדר היום (אני עדיין זוכר איך שלחו ציבור למזבלה והמגישים פשוט צחקו) אבל אם מישהו מדבר על מגזר אחר שעושה לינצים ביהודים מפטרים אותו…