בדק בית לדירה מקבלן: מה בודקים? ולמה זה חשוב לכם?

זו העסקה הכי רצינית שעשיתם בחיים שלכם: ביצוע בדק בית לדירה מקבלן בהחלט יסייע לכם לחוש יותר ביטחון - מתוך כך שהוא יציג בפניכם דו"ח אותנטי על מצב הדירה האמתי
תוכן שיווקי
ט' סיון התשפ"א / 20.05.2021 12:28

כל מי שרכש או שעומד לרכוש נכס, בוודאי כבר הפנים שמדובר בהוצאה כספית לא מבוטלת, ההשקעה הגדולה ביותר בחיים.

דירה חדשה לא מייצגת אך ורק מקום לגור בו או ארבע קירות, כי אם זה המקום בו תגדלו ותחנכו את הילדים שלכם, בו תנצרו את כל הזיכרונות שלכם, בו תחגגו ימי הולדת וחגים, וכיוצא בזה.

בשל כל אלו, עליכם לוודא שלא תקבלו “חתול בשק”. אף במידה ועל פניו הנכס נראה לכם אידיאלי, לא תמיד אפשר לדעת באמת את מצבו, ובשל כך ביצוע בדק בית לדירה מקבלן יסייע לכם להימנע מכל תרחיש עגום ומהפתעות מיותרות.

כיצד ביצוע בדק בית לדירה מקבלן יקנה לכם תחושת ביטחון?

כל רכישה, קטנה כגדולה, עשויה לעורר תחושות של חששות. הדבר מתעצם כאשר עסקינן אודות רכישה כה גדולה, העסקה הכי רצינית שעשיתם בחיים שלכם. ביצוע בדק בית לדירה מקבלן בהחלט יסייע לכם לחוש יותר ביטחון, מתוך כך שהוא יציג בפניכם דו”ח אותנטי על מצב הדירה האמתי.

כאשר הקבלן של הבית דואג לביצוע בדק הבית – הקונים מרגישים שהוא יותר מקצועי. בכך הם יחסכו המון הוצאות כספיות, יהיו רגועים יותר, ובוודאי שהם לא יתחרטו על ההחלטה שלהם לקנות את הבית.

מה בודקים במסגרת בדק בית לדירה מקבלן?

בדיקת בדק בית לדירה  עם חברת הדר בדק כוללת כל מיני אלמנטים חשובים – ונציג בפניכם את המשמעותיים שמבניהם:

• בבדיקת בדק בית לדירה מקבלן בודקים זיהום אוויר, קרינה, וגז – בדיקות אלו, כקרינה וכפליטת גזים נועדו להגן מפני סכנות, כגון – גז הראדון.

• בדיקת בדק בית לנכס מידי קבלן כוללת תכניות אדריכליות מקוריות – משמעות הדברים שנבדקים החוזה, תכניות המבנה, המפרט הטכני, או לחלופין החשמל, והתאמתם למבנה הנוכחי. בנוסף לכך, מבצעים בדיקה כדי לאושש כי המבנה עומד בפני כל תקנות תכנון ובנייה, על פי המצוין בחוק.

• בדיקה של בדק בית לבית מקבלן מכילה בדיקה של הסקה ושל מיזוג אוויר – למעשה, בודקים באם ההתקנה בוצעה בהתאם למבנה, האם הכול תקין הלכה למעשה, והאם הכול בוצע על פי ההוראות של היצרן ועל פי התקנים הנדרשים.

• ביצוע בדיקת בדק בית לבית מידי הקבלן שבודקות מחוץ למבנה – בין הבדיקות הללו ניתן למנות – חנייה, מחסן, חומות, גינות וחצרות.

• קיום בדיקת בדק בית לבית מידי קבלן מתרכזת גם בבדיקה של איטום – בבדיקה זאת בודקים בחללים כמו למשל – חלונות, גגות או מרתפים את האיכות של החומרים ששימשו לעבודות גימור או לאיטום, והן בודקים את התקינות של האיטום.

• כאשר מבצעים בדיקת בדק בית לדירה מידי קבלן מאתרים נזילות – בעצם בודקים את רמות הלחות על ידי כלים תרמיים.

• בבדק בית בוחנים את הצנרת של הביוב, ואת מערכות המים והאינסטלציה – הבדיקה כוללת איכות והתאמה למפרט של הבית, לרבות – בדיקת דוד השמש, מערכת הניקוז וחיבורי הצנרת, מקלחון או כיור, איתור נזילות, לחץ מים, איטום של המקלחת, וכיוצא בזה.

בדיקת בית לפני קניה על ידי מהנדס לדירה של הקבלן כוללת בדיקה של החשמל – נערכת בדיקה כללית של מערכות לגילוי אש או לחימום מים, בדיקת נקודות חשמל והתאמה לתקן, וכיוצא בכך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות