המרוץ לנשיאות: מרים פרץ הגישה את מועמדותה • גליק וגאון פרשו

בניה של מרים פרץ אביחי ואליאסף הגישו את מועמדותה של אימם למזכירת הכנסת • יהודה גליק שפרש: "רציתי להביא אנרגיות חדשות של טוב למוסד הנשיאות ולא עלתה בידי"
אריה ריבקינד
ח' סיון התשפ"א / 19.05.2021 19:07

אביחי ואליאסף, בניה של מרים פרץ, המתמודדת במירוץ לנשיאות המדינה – הגישו הערב (רביעי) את מועמדותה של אימם למזכירת הכנסת ירדנה מלר.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

בפוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה כתבה פרץ: “לא כך דמיינתי את הכרזת התמודדותי, לא בעת הזו כשהמראות של הפצועים וההרוגים ניבטים מכל עבר. רצה הגורל, וסד הזמנים שהוכתב בכנסת מחייב אותי להגיש את מועמדותי היום, כשברקע קולות הטילים.

“אבל דווקא בעת הזו, כשהמדינה שלנו משוסעת ומפולגת, זה הזמן לאחדות. בשנים האחרונות אני מסתובבת ברחבי הארץ, וזכיתי להפגש עם החברה הישראלית על גווניה. במפגשים האלו שמעתי את קולכם הקורא לי להתמודד, על תפקיד שמעולם לא ייחלתי לעצמי.

“כל חיי הקדשתי לאיחוד לבבות וקרבה, וכך ייראה בית הנשיאה בראשותי – בית של שלום ואיחוד, בית של קירוב לבבות ואחדות בעם.. “.

מוקדם יותר הגיש יו”ר הסוכנות היהודית יצחק הרצוג למזכירות הכנסת את טופס מועמדותו לנשיאות המדינה.

ח”כ לשעבר יהודה גליק הודיע הערב כי הוא פורש מהמירוץ לנשיאות המדינה.

“חברים יקרים ואהובים, כמו תמיד יש במאי לתסריט הגדול שמכוון את העניינים הכי טוב.

“רציתי להביא אנרגיות חדשות של טוב למוסד הנשיאות ולא עלתה בידי. מאחל בהצלחה רבה לכל המועמדים המצויינים, בעזרתו יתברך אשתדל להמשיך לפעול למען הארת פנים, ריבוי הטוב בעולם ולמען חיזוק האוכלוסיות השקופות”, כתב.

מוקדם יותר היום פרש מהמירוץ גם פרופ’ מיכאל בר זוהר. גם הזמר יהורם גאון הודיע על פרישה מהתמודדות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות