סגל: ‘איבדנו יכולת להביע ביקורת על עיתונאים בלי להאשים בבגידה’

הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 יצא להגנת הקולגות שלו בעקבות הגברת האבטחה על בכירי הערוץ: "אף אחד לא צריך לחטוף מכות, נאצות, או להיות מלווה במאבטחים, לא משנה מה אמר וכמה זה מקומם"
אבי כץ
ז' סיון התשפ"א / 18.05.2021 11:27

אחרי החלטת חדשות 12 להצמיד אבטחה לעיתונאים:  עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, תקף הבוקר (שלישי) את האיומים כלפי עיתונאים.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

סגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “איבדנו כל יכולת להביע ביקורת על עיתונאים בלי להאשים אותם בבגידה, בשופרות או בהיותם ‘אל ג’זירה 12’. אף אחד לא צריך לחטוף מכות, נאצות, או להיות מלווה במאבטחים, לא משנה מה אמר וכמה זה מקומם מישהו”.

לאחר מכן שיגר ציוץ גם לעבר פרשן ערוץ 20, שמעון ריקלין, אשר מרבה לתקוף את כלי התקשורת: “וכן, אני מתכוון גם לזה שאך לפני שבוע קונן ובצדק על סתימת פיו בשידור בכיכר הבימה אך כעת מכנה עיתונאים ‘תומכי טרור'”.

לפי דיווח באתר וואלה, אבטחה הוצמדה למגישת המהדורה המרכזית של חדשות 12 – יונית לוי. על פי הדיווח, אבטחה הוצמדה גם לפרשנית המדינית ומגישת מהדורת סוף השבוע דנה ויס, מגישת ‘פגוש את העיתונות’ רינה מצליח, וכתב ופרשן המשפט גיא פלג.

האבטחה הוצמדה לארבעתם בעקבות איומים שנשמעו ברשתות החברתיות לאורך ימי מבצע שומר החומות.

היום בערב צפויה להתקיים הפגנה מול אולפני חברות החדשות של ערוצים 12 ו-13 בנווה אילן, תחת הכותרת “אומרים די להנדסת המוחות האנטי ציונית של התקשורת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות