הלוואה לכל מטרה גם בתקופת הקורונה? זה אפשרי!

אזרחים רבים נקלעו לקושי תזרימי מפתיע ומיידי, ומחפשים את האפשרות הנוחה ביותר לקחת הלוואות אקספרס, שיסייעו להם לעבור את התקופה הקשה • האפשרויות העומדות לרשותכם
תוכן שיווקי
ז' סיון התשפ"א / 18.05.2021 02:24

משבר הקורונה, השפיע על כולנו גם כלכלית. למעשה, עבור רבים מאיתנו, השפעתו הכלכלית הייתה דרמטית ומשמעותית יותר מאשר רפואית או בריאותית.

שכירים רבים מספור פוטרו, הוצאו לחל”ת או שאחוזי משרתם נפגעו בצורה משמעותית. עצמאיים רבים מספור, ממגוון עצום של מקצועות ועיסוקים, מצאו את עצמם עם עסקים סגורים לחודשים ארוכים. גם כאשר המשק נפתח בהדרגה, עסקים רבים מאוד עדיין לא חזרו אל מחזורי העסקאות שהיו להם לפנים.

חלק מן המומחים מאשימים את המשבר עצמו. אחרים סבורים שהמדיניות והצעדים שננקט (או לא ננקטו), החריפו מאוד את תוצאותיו הכלכליות של המשבר.

כך או כך, הכנסותיהם של אזרחים רבים נפגעו משמעותית ביותר, בעוד זרם ההוצאות נותר כמעט ללא שינוי (הוצאות על בילוים, מסעדות, טיסות וחופשות כן נעצרו כמעט לחלוטין, אך הוצאות השכירות / משכנתא, המזון, החשבונות, החינוך וכדומה – ממשיכות לזרום).

במצב זה, אזרחים רבים נקלעו לקושי תזרימי מפתיע ומיידי, ומחפשים את האפשרות הנוחה ביותר לקחת הלוואות אקספרס, שיסייעו להם לעבור את התקופה הקשה הזו.

חישוב מסלול מחדש

הבנקים, חברות כרטיסי האשראי ושלל קרנות וגופים פיננסיים, זיהו כמובן את הבעיה וחישבו מסלול מחדש, במספר פרמטרים:

  • תנאי ההלוואה – חלק מן הגופים מציעים בתקופה האחרונה הלוואות נוחות יותר מבחינת פריסת התשלומים, אולם לא מבחינת הריבית, מה שאומר שבסופו של דבר, הלקוח ישלם יותר על אותה הלוואה. גופים אחרים, משלבים גישה חברתית יותר, ומתוך רצון לסייע למי שנקלע לקשיים, מעניקים הלואות בריבית נמוכה מאוד, לעיתים אפילו עם תקופת ‘גרייס’ (שמשמעותו ‘חסד’. כלומר, תקופה ראשונית בה הלווה משלם סכום נמוך מאוד, על פי רוב רק את הריבית, ללא החזר סכום ההלוואה עצמו).
  • הלוואות אקספרס מהירות – הגופים הפיננסיים זיהו את הצורך במתן הלוואות מהיר במיוחד. כך למשל, כאשר הכנסתם של שכירים ועצמאים נפסקה כליל או כמעט כליל בפתאומיות ועדיין לא הספיק להיערך ליצור אפיק הכנסה אחר; לפני סגרים, כאשר אזרחים רבים חשו צורך להצטייד בכמויות גדולות של מוצרים בסיסיים; כאשר הפרשות המעסיקים לפנסיה ולביטוחים השונים נעצרו ונוצר צורך דחוף להמשיך תשלומים אלה על מנת לשמור על זכויות המבוטחים, ועוד.
  • פחות בירוקרטיה – שינוי נוסף שייצר משבר הקורונה, הוא בדרישותיהם של הגופים המלווים, שהלקוח יופיע פיזית בפני נציג ויחתום פיזית על מסמכים שונים. לנוכח הסגרים והבידודים הרבים ברור היה שלא ניתן להמשיך לדרוש זאת. גם במקרה זה, הצורך הוליד את הפתרון ודרישה זו הוחלפה בהעברת טפסים, אישורים וחתימות דרך האינטרנט. שינוי זה תרם לנוחות ולמהירות בה ניתן לקחת הלוואות.

האפשרויות העומדות לרשותכם

מרבית האזרחים הזקוקים להלוואות כיום, נמצאים כבר בקושי תזרימי בחשבון הבנק ומחפשים הלוואה שאינה קשורה לחשבון העו”ש שלהם ובעיקר אינה תופסת את מסגרת האשראי שלו. ריכזנו עבורכם מספר אפשרויות כאלה:

  • הלוואה כנגד קרן השתלמות / קרן פנסיה – ניתנות על פי רוב בתנאים אטרקטיביים, כיוון שהגוף המלווה מחזיק בערבון עבור הכספים שהלווה ואינו חשוף כמעט למקרים של חדלות פירעון.
  • הלוואה מחברות כרטיסי האשראי – חלקן על חשבון מסגרת האשראי של הכרטיס שברשותכם וחלקן ניתנות מעבר למסגרת זו, מה שמאפשר לכם המשך התנהלות שוטפת עם הכרטיס, כפי שהייתם רגילים עד כה.
  • הלוואה כנגד צ’קים – פשוטה כמשמעה, נתינת לכם כנגד צ’קים שאתם מפקידים אצל הגוף המלווה.
  • הלוואה כנגד דירה – ידועה בדרך כלל כ’משכנתא הפוכה’, עשויה לאפשר לכם סכום הלוואה גבוה מאוד. כיוון שמדובר בסכומים גבוהים, ובסיכון של בעלותכם על הדיירה העומדת כנגד ההלוואה – אנו ממליצים מאוד להיעזר ולהיוועץ במומחים שאינם תלויים ולבחון את הסכם ההלוואה באופן מדוקדק (ולא להסתמך רק על הבטחותיהם של נציגי הגוף המלווה).
  • הלוואה בכסף מזומן – היא פתרון עבור מי שחשבון הבנק שלו מעוקל, או על סף עיקול, וכל סכום שייכנס אליו ‘ייבלע’ במינוס ולא ישרת את הלווה.
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות