חלונות אלומיניום של חברת יורוסטייל: כל מה שצריך לדעת

כיצד בוחרים חברה להתקנת חלונות אלומיניום? מהם היתרונות של חלונות אלומיניום? ומה החסרונות? • בפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת
תוכן שיווקי
ז' סיון התשפ"א / 18.05.2021 02:08

כמעט בכל בית היום ניתן למצוא חלונות אלומיניום. חלונות אלו החליפו את חלונות העץ מהעבר, וללא ספק מציגים לנו תוצאה הרבה יותר טובה.

ישנן חברות שונות אשר מתמחות רק באבזור הבית והתקנת חלונות, מצד שני גם אותו קבלן מולו אתם עובדים יכול להציע לכם שירותים אלו.

בפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת על חלונות אלומיניום.

מהם חלונות אלומיניום?

חברת יורוסטייל מייצרת חלונות אלו, הבנויים בצורה בה המסגרת עשויה למעשה ממתכת אלומיניום. חלונות אלו יעילים בעיקר במקומות רועשים ועמידים בתנאי מזג אוויר קיצוניים. חלונות אלומיניום מציעים לנו אטימות ובידוד ברמה גבוהה.

כמו כן, מבחינת בלאי ניתן לראות את ההבדלים הבולטים בין חלונות אלומיניום לבין יתר הסוגים, חלונות אלומיניום בעלי בלאי נמוך, הם יותר אסתטיים ולא דורשים מאיתנו תחזוקה שוטפת.

חלונות אלומיניום – סוגים

כפי שיש סוגים שונים של חלונות, גם תחת חלונות אלומיניום יש תת סוגים של חלונות משתנים. החלונות אינם משתנים רק לפי החומר מהם הם עשויים, אלא גם לפי סוג הפתיחה של החלון.

כאשר מדובר על חלונות אלומיניום ישנם מספר סוגים שונים:

חלונות הזזה – חלונות אלומיניום הזזה נחשבים לפופולריים ביותר בשנים האחרונות. חלונות אלו מאפשרים לנו תנועה רחבה, שליטה ברוחב הפתח, אטימות מלאה מפני חדירה של אבק, מים ולכלוך. חלונות אלו נעים על גבי מסילה המקובעת לחלון המשקוף, חשוב לציין אם אתם רוצים להוסיף רשת לפני בניית המסילה.

חלונות הרמה – חלונות הרמה פחות מקובלים בארץ, חלונות אלו מכונים גם חלונות גיליוטינה. חלונות אלו פועלים בצורה בה כנף החלון נעה מעלה ומטה.

חלונות דריי קיפ – חלונות אלו הפכו לפופולריים בשנים האחרונות בקרב בתים חדשים בארץ. סוג זה מאפשר לנו שליטה מלאה על ציר החלון, ניתן להשיג פתיחה מלאה, פתיחה על ציר, ופתיחה בהטייה. חלונות אלו מחייבים אותנו לבחור בחברה מאוד מקצועית כיוון שהסבירות לתקלות עקב התקנה לא מקצועית גבוהה.

האם יש צורך במעצב?

האם אתם סומכים על החוש העיצובי שלכם בעיניים עצומות? אם כן, אין צורך בסיוע של אדריכל או מעצב חיצוני לצורך בחירת העיצוב המתאים ביותר. עם זאת, חשוב לציין שלרוב שירות זה מגיע לכם כחלק מכלל העבודה.

בדרך כלל חברות אשר מציעות התקנת חלונות אלומיניום יבטיחו לכם מעצב אשר יסייע לכם בבחירת הדגם המתאים ביותר. יש חשיבות רבה לעיצוב אותו אתם בוחרים, בסופו של דבר כל פרט בבית יכול לשנות מקצה אל הקצה את התוצאה הסופית. המסקנה היא שהתוצאה הסופית היא החשובה, אל תתפשרו על סיוע חיצוני או דרך החברה המתקינה, העיצוב משפיע לא רק על הנראות אלא גם על תפקוד תקין של החלונות.

מהם היתרונות של חלונות אלומיניום?

חלונות אלומיניום כרגע נחשבים לחלונות הכי נחשקים בישראל, ניתן למצוא אותם כמעט בכל בית חדש. חלונות ציר ישנים כבר מזמן אינם מספקים את הסחורה אותה אנו מחפשים. ייתכן וקיימים ליקויים בחלונות הקיימים אצלכם ואפילו אינכם שמים לב אליהם, אך ברגע שיהיה לכם השוואה תוכלו להבין מה פספסתם עד כה.

בפניכם מספר יתרונות של חלונות אלומיניום:

מחיר – החשש הגדול שיש לאזרחים רבים בעקבות חידוש הבית הוא המחיר אותו הם צריכים לשלם. אמנם חלונות אלומיניום מבטיחים לנו סוג איכות שלא הכרנו לפני, אך זה לאו דווקא בא לידי ביטוי במחיר. מכיוון שיש יצרנים רבים בשוק בתחום חלונות האלומיניום יש עניין של ביקוש והיצע. עקב היצע גבוה המחירים יחסית לא גבוהים בהשוואה לסוגי חלונות אחרים, או השוואה בהתאם לשיפוץ הבית.

עיצוב – עקב מחירי הדיור כיום רבים בוחרים לחדש את הבית מאשר לרכוש נכס חדש. עיצוב הבית לא חייב להיות יקר, ולא חייב להיות דרסטי. תוכלו לראות ששינוי קטן יכול לעשות השפעה כל כך גדולה על הבית. חלונות אלומיניום מאפשרים לנו לבחור בין הסוגים הרבים של החלונות, ישנם עיצובים שונים עם גימורים כאלה ואחרים, צבעים, עיצוב מותאם לבית וכן הלאה…

חיסכון באנרגיה – מי חשב שלחלון יש השפעה כל כך גדולה על הבית? על ההוצאות שלכם? תתפלאו לדעת שחלונות אלומיניום איכותיים תורמים בחיסכון אנרגיה מכיוון שהם בעלי בידוד תרמי גבוה. איך זה תורם לי? בשל האטימות והבידוד של החלונות ישנה מניעה של חום וקור, זאת אומרת שבימים החמים אתם לא תרגישו את החום שיש בחוץ, כמו כן לגבי ימי החורף הקרים. כמובן שיש לקחת בחשבון גם את קירות הבית ואת כלל המבנה כולו.

בלאי נמוך – אלומיניום נחשב לחומר שמאוד קל לתחזוקה, אין צורך להחליף את מסגרת החלון מדי כמה שנים. זאת אומרת שבניגוד לעץ לדוגמא, אין עיוותים אשר מושפעים מתנאי מזג האוויר כלפי חלונות אלומיניום. לכן, עליכם להבין שהשקעה חד פעמית יכולה לחסוך לכם הון תועפות בעתיד.

מהו החיסרון של חלונות אלומיניום?

בשל ההיצע הרחב שיש בתחום ישנן גם מספר חברות אשר עלולות לחבל לכם בקנייה (שלא במכוון). על מנת שתוכל חברה מקצועית להתקין לכם כל אחד מסוגי חלונות האלומיניום שציינו מקודם, על החברה להיות בעלת הסמכה ובעלת ניסיון רחב.

בדומה להתקנת צנרת בבית או כל דבר אחר אשר משפיע על הבית עצמו, הצורך בבחירה ראויה היא בראש מעיינותיכם. החיסרון אינו בא לידי ביטוי ברוב המקרים בחומר הגלם עצמו שכן אלומיניום הינו חומר גלם זול יחסית, הבעיה היא בבניית המסילה והמסגרת. חוסר דיוק בהתקנה יכול להוביל לאטימות לקויה, רעשים חיצוניים, חוסר בידוד ועוד…

עקב כך חשוב שתשקיעו את מירב המאמצים שלכם בבחירה נכונה של חברה מקצועית אשר תלווה אתכם. סדר גודל החברה אינו המשפיע העיקרי על איכות החברה, ישנם עוד מספר גורמים אשר עליכם לקחת בחשבון בעת בחירת החברה.

כיצד בוחרים חברה להתקנת חלונות אלומיניום?

כיום יש חברות רבות אשר מציעות את שירותיהן בהתקנת חלונות מסוגים כאלה ואחרים. הדגש עליו אתם חייבים לשים לב הוא איכות החברה עליה אתם מתכוונים להשקיע. תחילה יש לבדוק את הרישוי של החברה, במיוחד אם מדובר על חברה אשר מציעה לכם שירות כולל של בניית חדר והתקנת חלונות. במקרה כזה עליכם לבחון האם אותה חברה מחזיקה ברישיון קבלני על מנת שתוכלו להבטיח קבלת היתר בניה.

מלבד לכך עליכם לתת דגש על ניסיון החברה, יש חברות עצומות בשוק אשר תופסות נפח רב בשוק. אין זה אומר שהן מציעות את השירותים הכי טובים, לכן ההמלצה היא לבחון כל מקרה לגופו ולסנן בהתאם. הסינון צריך להעשות על בסיס תקציב אשר עומד לרשותכם, מגוון השירותים אותם מציעה החברה, האם סוג הבנייה מתאים לבית שלכם, עיצובים שונים אשר אתם רוצים לנסות וכמובן ניסיון מוכח בשטח. תוכלו לראות ביקורות של עבודות החברה ואפילו לבחון בעצמכם עבודות שונות. השלב הקריטי ביותר הוא שלב בחירת החברה, ברגע בו ביצעתם את השלב הזה בכובד ראש אין סיבה שיתר העבודה לא תהיה טובה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות