חסידות קרלין: ‘כשל נקודתי חמור בבניית הטריבונה, נשת”פ בחקירה’

אחרי 'אסון קריסת הטריבונה' בבית הכנסת החדש במרכז החצר בגבעת זאב - חסידות קרלין פרסמה בצאת החג הודעה רשמית: "צוידנו באישורים המתאימים, כולל אישורי בטיחות נדרשים, אותם נציג בפני גורמי הרשויות, מבלי לפגוע בהליכי הבדיקה והחקירה"
יוסף גרינבוים
ז' סיון התשפ"א / 17.05.2021 22:49

‘אסון קריסת הטריבונה’ בבית הכנסת החדש של חסידות קרלין במרכז החצר בגבעת זאב, בו נהרגו שני חסידים צעירים בני 23 ו-13, הוביל לפתיחת חקירת משטרה.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

חקירת האסון  הוטלה על יחידת ההונאה של מחוז תל אביב, שהחלה באיסוף החומרים.

מטעם חסידות קרלין נמסר הערב – בצאת החג בהודעה רשמית:

“אנו כואבים ומזועזעים נוכח האבל הכבד והצער הנורא על האסון שפקד את קהילתנו. בשם המשפחות והקהילה כולה, אנו מוסרים את תודתנו לכוחות החירום וההצלה ולצוותים הרפואיים בבתי החולים, פעילותם ומסירותם הצילו חיים רבים”.

בחצר מדגישים: “חסידות קרלין סטולין נוהגת בהקפדה יתירה ומיוחדת בכל הקשור לחיי אדם. כידוע שמירה על פיקוח נפש הינה אצלנו ערך עליון במעלה. גם במקרה זה מונו מפקחי בטיחות לבית המדרש לקראת החג, הושקעו משאבי עתק ביישום נהלי הבטיחות (יציאות חרום, דרכי מילוט, ערכות חירום וכו’)”.

בחסידות מוסיפים: “יש לדחות את הניסיונות לקשור בין קריסת הטריבונה למתחם הבניה עצמו, שכן צוידנו באישורים המתאימים, כולל אישורי בטיחות נדרשים, אותם נציג בפני גורמי הרשויות, מבלי לפגוע בהליכי הבדיקה והחקירה”.

בחסידות מציינים, כי “על פי הנראה בשלב ראשוני זה מדובר בכשל נקודתי חמור בבניית הטריבונה. חסידות קרלין, תפעל בשקיפות ובאחריות בשת״פ עם גורמי הרשויות הבודקים את האירוע הקשה.

“אנו סומכים על אנשי אכיפת החוק והגורמים הרלוונטים שיבחנו את האירוע לעומק וכנדרש. כאמור, החסידות תסייע ככל הנדרש להגיע למיצוי וחקר האמת”.

בהודעה נאמר עוד: “אנו משתתפים בצערם העמוק של המשפחות, מחזקים ומתפללים לשלום הפצועים ומשפחותיהם. אנו מבקשים מכלי התקשורת והעיתונאים לנהוג בזהירות וברגישות המתבקשת כלפי המשפחות והנפגעים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות