הפיגוע בירושלים: שישה שוטרים נפגעו, שוטר נפגע מירי חבריו

שישה לוחמי מג"ב נפגעו בפיגוע דריסה בדרך שכם בירושלים, המחבל חוסל. אחד השוטרים נפגע גם הוא מהירי שכוון לעבר המחבל • מבדיקה ראשונית עולה כי המחבל דהר עם רכבו אל המחסום ופגע בשוטרים
חיים טוויל
ה' סיון התשפ"א / 16.05.2021 18:50

שישה שוטרים נפצעו בפיגוע דריסה שאירע אחר הצהריים (ראשון) בדרך שכם בירושלים, בכניסה לשכונת שייח’ ג’ראח. שניים מהשוטרים במצב בינוני והיתר באורח קל.

המחבל שביצע את הפיגוע נורה וחוסל.

חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבתי החולים הדסה הר הצופים, הדס עין כרם ושערי צדק.

מפכ”ל המשטרה רנ”צ קובי שבתאי והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה הגיעו לזירת הפיגוע. אחד השוטרים שנפצעו בפיגוע נפגע מירי של חברו שכוון לעבר המחבל.

פראמדיק מד”א אבי שיף וחובש בכיר במד”א משה חמד סיפרו: “כשהגענו למקום הפצועים היו כולם בהכרה מלאה וסבלו מחבלות בגפיים. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל חבישות ועצירת דימומים, הכנסנו אותם לאמבולנסים ולניידות לטיפול נמרץ ופינינו אותם לבתי החולים בירושלים כשמצבם יציב.”

בנצי אורינג מפקד זק״א ירושלים: ״מדובר במחבל בן 42 שדהר עם רכבו ופגע במספר הולכי רגל. בזכות תושייתם של שוטרים במקום נמנע אסון כבד יותר, המחבל נורה ונהרג. מספר נפגעים חולצו ופונו ע״י מד״א לבית החולים.

מתנדבי זק״א ירושלים טיפלו יחד עם שוטרי המז״פ בזירה.

נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.”

יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר אמר בעקבות הפיגוע: “הכתובת הייתה על הקיר. אני זועק למעלה מחודש ומזהיר שבשכונת שמעון הצדיק קם קן צרעות של החמאס וכל עוד המשטרה לא תדביר ותחסל את קן הצרעות, ימשיכו הפיגועים להכות.

”אתמול זה היה כלפי תושבי השכונה היהודים, היום זה כלפי שוטרים. את הפארסה הזו צריכים לעצור ומיד. יש בשמעון הצדיק כמה עשרות של תומכי חמאס וטרור ובהם צריך לטפל”. עוד הוסיף ח”כ בן גביר: “צריכים לגבות מהטרוריסטים מחיר כבד על כל פיגוע ולחזור לסיכולים ממוקדים, גם במזרח ירושלים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות