המשטרה חשפה: מפעילים רחפנים מעל שמי יפו ולוכדים פורעים • צפו

עם קבלת דיווח או מידע על חשד לקיומה של עבירה, ממקדת המשטרה את התמונה האווירית לאזור הרלוונטי ומזרימה את כוח המעצר בזמן אמת אל החשוד, ובכלל זה אל נתיב הבריחה או מקום המסתור, עד להשלמת המשימה • נעצרו פורעים שהשתתפו בלינצ'ים בכפר כנא ובאום אל פחם
חיים טוויל
ה' סיון התשפ"א / 16.05.2021 15:55

במסגרת המאבק שמנהלת המשטרה נגד פורעי החוק המפרים את הסדר ביפו, מפעילים שוטרי מחוז ת”א כלי טייס בלי מאויש (כטב”מ) בשמי העיר, באמצעותו בלשי המשטרה מנהלים מעקב ממעוף הציפור אחר חשודים בביצוע עבירות אלימות, כאשר הפעילות הייחודית מהאוויר בשילוב כוחות מבצעיים על הקרקע, מאפשרת מיקוד, זיהוי ומניעת עבירות חמורות, לרבות הצתות, תקיפות וכיו”ב.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

עם קבלת דיווח או מידע על חשד לקיומה של עבירה, ממקדת המשטרה את התמונה האווירית לאזור הרלוונטי ומזרימה את כוח המעצר בזמן אמת אל החשוד, ובכלל זה אל נתיב הבריחה או מקום המסתור, עד להשלמת המשימה במהירות.

צפו בתיעוד פעילות מבצעית בשילוב הרחפן המשטרתי, במסגרתה עצרו השוטרים תושב יפו בן 21 בחשד להצתת פחי אשפה בעיר, כאשר הכטב”מ סיפק בזמן אמת את כיוון בריחת החשוד מהזירה ומקום המסתור, עד למעצר מהיר ומדויק.

בתוך כך,  שב”כ והמשטרה עצרו עשרות חשודים בתקיפת אזרחים באירועים שהיו בימים האחרונים. בין השאר, נעצרו פורעים שהשתתפו בלינצ’ים בכפר כנא – שם הוכה חסיד חב”ד, ר’ ראובן בן חמו – ובאום אל פחם.

חלק מהחשודים קושרים את עצמים לחשדות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות