לפיד מתוסכל: ‘המופרע ברישיון’ איתמר בן גביר הצית את ירושלים

יו"ר יש עתיד תוקף את ראש הממשלה נוכח ההסלמה ברצועת עזה והפרעות של הערבים: "אף אחד לא היה שואל את עצמו למה תמיד האש פורצת בדיוק כשזה הכי נוח לראש-הממשלה" • "אנחנו לא נוותר על הניסיון לבנות ממשלה. נהפוך כל אבן"
אריה ריבקינד
ה' סיון התשפ"א / 16.05.2021 13:38

יו”ר יש עתיד, ח”כ יאיר לפיד, תוקף היום (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו נוכח ההסלמה ברצועת עזה והפרעות של הערבים בערים המעורבות.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

לפיד, המתוסכל מקריסת האופציה להקמת ממשלת החרם, כתב בפוסט שפרסם: “אילו היתה לנו ממשלה השיקולים הבטחוניים לא היו מתערבים בשיקולים הפוליטיים. אף אחד לא היה נותן למופרע ברישיון כמו איתמר בן גביר להצית את ירושלים ואחריה את המדינה כולה. אף אחד לא היה שואל את עצמו למה תמיד האש פורצת בדיוק כשזה הכי נוח לראש-הממשלה. אף אחד לא היה עושה מסיבות עיתונאים אינסופיות במקום פשוט לעשות את העבודה”.

הוא הוסיף: “אנחנו לא נוותר על הניסיון לבנות ממשלה. נהפוך כל אבן. נבחן כל אפשרות. נבדוק אם הבלתי-אפשרי הוא אפשרי. הצד השני עובד קשה בלהכשיל אותנו. זה הדבר היחיד שהוא עדיין טוב בו – להכשיל, להזיק. אנחנו לא נירתע. נמשיך לעבוד קשה מול כולם עד הרגע האחרון. אם צריך, נלך לבחירות וננצח. עד שתהיה פה ממשלה”.

לפיד שוחח בשבוע שעבר עם יו”ר רע”ם מנסור עבאס, וביקש להמשיך עמו במגעים להקמת ממשלה ללא ימינה. לדברי גורמים, השניים סיכמו לקיים מגעים לאחר שתגיע רגיעה ביטחונית.

גם ברשימה המשותפת אמרו שהם לא מורידים מהשולחן את האפשרות של הרכבת ממשלת לפיד, ללא ימינה.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נושא הלפיד
    16/05/2021 14:11
    דני
  1. איש קטן מתוסכל ומסכן..הכל מסתבך לו.משבר קטנטן והוא פורק תיסכול ע”י נאצות.מזל שהוא לא ראש ממשלה..אז..אנחנו היינו אנשים קטנים ומסכנים.

  2. בושה
    16/05/2021 15:20
    חנן
  3. כל יום מתרחש פוגרום ביהודים ואיתמר בן גביר אשם
    הערבים אשמים!!! ולא אף אחד אחר לא יזיק לך לגנות את הציבור הערבי ואת מנהיגהם (זה ציבור שחי על חשבון המדינה לא עושה צבא והבדל קטן בנו לבין החרדים זה שהוא מנסה להרוג יהודים)

  4. סתםםםםםם
    26/05/2021 16:56
    איציק
  5. סתם אדם מתוסכל מושחת שמחליש את העם שלנו