ערבי בן 12 נכווה בפניו מבקב”ת ביפו – ושמאלנים הסיתו נגד היהודים

בן ה-12 משכונת עג'מי סובל מכוויות קשות, פונה לבית החולים - והוא מורדם ומונשם • במשטרה חושדים: ערבים, שהתכוונו לפגוע ביהודים, הם שידו את הבקבוק תבערה • האלימות בערים המעורבות המשיכה גם הלילה - עימותים פרצו ביפו, לוד, מזרח ירושלים ומספר מוקדים בצפון הארץ
חיים טוויל
ה' סיון התשפ"א / 15.05.2021 21:36

ילד ערבי בן 12 נכווה בליל שבת קשות בפניו, לאחר ששני רעולי פנים השליכו בקבוק תבערה לעבר ביתו בשכונת עג’מי ביפו.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

אחותו, שנפצעה קל, שוחררה.

במשטרה פתחו בחקירה ובסריקות אחר החשודים.

האירוע תועד על ידי מצלמות אבטחה באזור, ובתיעוד נראים שני החשודים רעולי הפנים מגיעים לבית, משליכים את בקבוק התבערה – ואז נמלטים מהזירה.

בית החולים שיבא מסר: “מצבו של הילד קשה והוא סובל מכוויות באזור הפנים. הוא מורדם, מונשם ומאושפז במחלקה לטיפול נמרץ ילדים”.

סברי גינטזי, אב המשפחה, התראיין הבוקר ל’כאן חדשות’ וסיפר בדמעות על שאירע לבנו: “הייתי ליד הילדים, ישבנו בסלון ושיחקנו. פתאום ראינו את בקבוק התבערה, הילד התקפל והאש תפסה אותו. איך שהוא נשרף לקחנו אותו לאמבטיה וניסיתי לשטוף אותו”.

“כל הילד שרוף, כל הגוף שלו. מי אמר שזה מגיע לו? למה זה קרה לו? כל הפנים שלו תחבושות, בקושי רואים עיניים. עכשיו הילד בתחבושות ואני לא יכול לראות אותו”.

למרות שחקירת המקרה עדיין בראשיתה, האב משוכנע כי המציתים הם יהודים. “רק המתנחלים השליכו אותו, מי יכול להיות? אין לי עסק עם אף אחד, כולם אוהבים אותי, גם היהודים בצפון תל אביב, כולם אוהבים אותי. אם צריך לנקום באנשים אני אנקום ואחזיר את השלום של הילד שלי”.

במשטרה חושדים הערב – מוצאי שבת – כי מי שידה את הבקבוק תבערה אלה הם ערבים שטעו בזיהוי  – ולא יהודים כפי שנחשד תחילה.

במשטרה מאשרים, כי “במסגרת החקירה בודקת המשטרה את נסיבות השלכת בקבוקי תעברה לעבר מספר בתים נוספים סמוכים, בהם גרים יהודים ולפיכך כל כיווני החקירה נבדקים ולכן ‏עולה החשד ‏כי מדובר בערבים”.

האלימות בערים המעורבות המשיכה גם הלילה, כשעימותים פרצו ביפו, לוד, מזרח ירושלים ומספר מוקדים בצפון הארץ. בעימותים בין צעירים ערבים בלוד לבין כוחות מג”ב, נפצע קל צעיר ערבי מירי המשטרה לאחר שהשליך לעברם בקבוק תבערה. במקביל, מתנ”ס בשכונת הרכבת בעיר עלה באש וכמה בני אדם טופלו לאחר שנפגעו משאיפת עשן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות