פרעות תשפ”א I ראש השב”כ: אנשי פועלים בתוך הערים בהן יש אלימות

השב"כ מפעיל יכולות איסוף מודיעין על כוונות פיגועים ועימותים אלימים וזהות המעורבים בהם • ראש השב"כ, נדב ארגמן: "לא נאפשר לפורעי חוק אלימים להשליט טרור ברחובות ישראל, לא מצד ערבים ולא מצד יהודים"
חיים טוויל
ג' סיון התשפ"א / 14.05.2021 13:08

על רקע הפרעות והמהומות בימים האחרונים: השב”כ פרסם הבוקר (שישי) הודעה חריגה בה נאמר כי מתוקף ייעודו על פי חוק הוא פועל, לצד משטרת ישראל, בסיכול ומניעה של ההתפרצויות האלימות המתרחשות בערי ישראל בין ערבים ליהודים.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

“השב”כ רואה באירועים אלו פעולות טרור לכל דבר ועניין”, נאמר בהודעה, “ובהתאם לכך שב”כ מפעיל יכולות איסוף מודיעין על כוונות פיגועים ועימותים אלימים וזהות המעורבים בהם, על מנת לסכל אירועים אלה וכן לשם איתור, מעצר, חקירה והעמדה לדין של מבצעיהם”.

עוד נאמר בהודעה, כי אנשי שב”כ נמצאים בפועל בערים ובאזורים בהם מתרחשת ההסלמה, לצד כוחות משטרה ומג”ב, ופועלים על מנת לסכל מבעוד מועד כוונות פיגוע ולאתר מעורבים במעשי טרור ואלימות, כך שימוצה עימם הדין.

ראש השב”כ נדב ארגמן: “לא נאפשר לפורעי חוק אלימים להשליט טרור ברחובות ישראל, לא מצד ערבים ולא מצד יהודים. בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל, שב”כ יפעיל את כלל יכולות האיסוף והסיכול שלו ויפעל מול כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל, יהודים וערבים, עד אשר השקט יחזור לרחובות המדינה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות