קונסטרוקטור מומלץ ומקצועי: מה חשוב לדעת

האם הייתם רוצים שמי שיתכנן את הבניין או את הבית יהיה נטול ניסיון? ברור שלא • אנחנו מאמינים כי בכוחנו לעזור לכם לאורך התהליך
תוכן שיווקי
ג' סיון התשפ"א / 14.05.2021 02:38

גם החוק במדינת ישראל וגם ההיגיון הפשוט דורשים מאיתנו לתכנן היטב את האופן בו אנחנו מתכוונים לבנות בית או בניין. הסיבה לכך ברורה, תוך כדי תהליך בנייה אנחנו עלולים לפספס אלמנטים משמעותיים שיתבררו כתקלות שאין איך לפתור אותן לאחר מכן.

קונסטרוקטור מקצועי הוא מי שלמד לימודי הנדסה ויכול לתת אישור ותוקף לתכנון האדריכלי, תוך מתן תשומת לב מיוחדת לכל הקשור למה שנמצא בתחום התשתיות של המבנה.

הקונסטרוקטור נותן את חוות דעתו על אופן חיבור הצינורות לרשת המים ועל האופן בו מאריכי החשמל מחוברים בתוך הבניין.

בחירה של קונסטרוקטור מקצועי כמו גם קבלת אישור הם לא דברים עליהם ניתן להתפשר. מדובר בסופו של דבר על חוק מפורש של מדינת ישראל. מי שבונה בניין ללא מתן האישורים הללו למעשה עובר על החוק.

מרגע בו הבנו כי אנחנו חייבים למצוא קונסטרוקטור מומלץ ומקצועי, זה הזמן שלנו לשאול מה אנחנו מחפשים למעשה ואיך ניתן להביא את הדברים הללו לידי ביטוי עת אנחנו מחפשים איש מקצוע.

על כל זה ועוד, במאמר שלפניכם.

מה הדברים שיש לבחון עת בוחרים קונסטרוקטור מקצועי

  1. שאלו אותו ונסו לברר האם מדובר על איש מקצוע מנוסה: הרי אתם כבר יוצאים לפרויקט בנייה עליו חלמתם זמן רב. כזה שעבדתם עבורו שעות לא מעטות על מנת שיהיה בסופו של דבר המבנה עליו חלמתם. האם הייתם רוצים שמי שיתכנן את הבניין או את הבית יהיה נטול ניסיון? האם הייתם נותנים לאדם נטול ניסיון לנהוג ברכב חדש או לנהל את העסק שלכם בלי שהשתפשף קצת וגילה עולם? אם התשובה שלכם על כל אלו היא לא, ככל הנראה גם אתם מחפשים איש מקצוע בעל ניסיון.
  2. חפשו המלצות והמנעו מחיקויים: גם אם זה רק אישור מהנדס לפרגולה אין הבעיה בעידן הרשתות החברתיות היא שגם אלו המעוניינים למכור לנו את השירות שלהם מודעים לכך שהם יכולים לשכנע אותנו דרך הרשתות החברתיות. מעולם בו מצאנו המלצות אמתיות, גם של אלו שאנחנו לא מכירים עבור שירותים מסויימים, אנו חיים היום בעולם בו אותם אנשי מקצוע ‘שותלים’ המלצות שיכולות לא פעם לעורר בלבול ולהוביל אותנו לבחור במה שלא היינו בוחרים לכתחילה בהכרח. לכך יש לשים לב. שימו לב כי מדובר על המלצות אותנטיות לחלוטין.
  3. הכינו תיאום ציפיות מראש והובילו ליצירת קשר מלאה עם כל גורמי המקצוע: בנייה היא תהליך מורכב. הדבר האחרון שאתם צריכים על הראש, בתור מנהלי הדבר הוא ‘טלפון שבור’ אם אתם רוצים שכולם יפעלו ביחד, התפקיד שלכם הוא ליצור מערכת תקשורת טובה שתבטיח תיאום ציפיות מלא לפני היציאה לדרך.

אנחנו מאמינים כי בכוחנו לעזור לכם לאורך התהליך. אתם יכולים ליצור איתנו קשר על ידי שימוש בכל אמצעי התקשורת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות