בכירים ב’ימינה’: נוצרה סיטואציה שמאפשרת שוב הקמת ממשלת ימין

למרות שהמנדט נמצא אצל יאיר לפיד: בכירים בימינה משוכנעים כי אירועי הימים האחרונים, בכל הגזרות, משפיעים גם על הניסיונות להקים ממשלה • שיחה נוקבת בין נפתלי בנט ואיילת שקד • מנסור עבאס: "אין מגעים פוליטיים בתקופה כזאת כשכולם מתרכזים במשבר וטוב שכך"
חרדים 10
ב' סיון התשפ"א / 13.05.2021 12:28

בכירים במפלגת ימינה אומרים הבוקר (חמישי) כי בעקבות אירועי הימים האחרונים נוצרה סיטואציה שמחזירה את האפשרות להקים ממשלת ימין – זאת למרות שהמנדט נמצא כיום אצל יאיר לפיד.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? אל תחמיצו: בחצות הכספת נפתחת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, אותם בכירים אומרים כי אירועי הימים האחרונים בכל הגזרות משפיעים באופן ישיר גם על ההתרחשויות הפוליטיות ועל הניסיונות להקים ממשלה, ולדבריהם הדבר הנכון כרגע הוא לחדש את המגעים להקמת ממשלת ימין ולנסות להקימה, למרות הקושי הקיים בהקמתה מאז הבחירות.

בימים האחרונים התקיימה שיחה נוקבת בין נפתלי בנט ואיילת שקד על רקע ההסלמה והפרעות של הערבים.

אתמול סירב יו”ר ימינה בנט להתייחס לאפשרות שיישתף פעולה עם הסיעות הערביות בהקמת ממשלה.

בריאיון לרשת CNN האמריקנית אמר בנט: “אני וחבריי לא נהיה כבולים על ידי תומכי טרור”.

עוד אמר כי אינו בטוח אם יהיה ראש ממשלה – אך “אנו עושים הכל על מנת להוציא את ישראל מתוך הפלונטר הזה והליכה לבחירות נוספות”.

מנסור עבאס, יו”ר רע”מ, אמר הבוקר לגלצ: “אין מגעים פוליטיים בתקופה כזאת כשכולם מתרכזים במשבר וטוב שכך. עדיף להתרכז בזה ואח”כ לעצור, לחשב מסלול מחדש ולהתקדם הלאה. אני לא יכול להיכנס לראש של האחרים”.

יו”ר מרצ ניצן הורוביץ לא מוותר על ‘ממשלת החרם’: “שותפות יהודית-ערבית של כוחות שפויים זה צו השעה. שום דבר טוב לא יקרה אם נעצור את המגעים הפוליטיים, אני מדבר עם כל אנשי ‘גוש השינוי’, כולל בנט, ואומר להם ולסכם את העניין במהירות” .

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בנט תתעורר
    13/05/2021 15:36
    חנן
  1. היחיד שרוצה אותך זה הורביץ שתומך בהאג…