מטחים כבדים לגוש דן • לראשונה: אזעקות גם בעמק יזרעאל

אזעקות נשמעו בגוש דן, בשרון ובשפלה - ולראשונה מאז תחילת ההסלמה גם בעמק יזרעאל • יירוטים נשמעו מעל ערי המרכז • בית בראשון לציון נפגע וניזוק מרסיסים: כמה נפגעים קל מריצה למרחב מוגן • דליקות בפ"ת מרקטה • צה"ל תקף מבנים אסטרטגיים של חמאס וחיסל חוליות מחבלים
חיים טוויל
ב' סיון התשפ"א / 13.05.2021 01:36

מבצע שומר החומות: במהלך הלילה (חמישי), סמוך לשעה 1:00 חודש הירי מעזה למרכז הארץ ואזעקות נשמעו לראשונה גם בעמק יזרעאל  – זאת לאחר חיסול בכירים מחמאס המקורבים למוחמד דף.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? אל תחמיצו: מחר הכספת נפתחת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

מחבלי חמאס שיגרו מטחים כבדים של רקטות לעבר ישראל – ואזעקות נשמעו באזור תל אביב, השפלה, השרון ולראשונה מאז ההסלמה נשמעו הפעם אזעקות גם  לעמק יזרעאל.

רקטה אחת פגעה בבית בראשון לציון. כמה בני אדם נפגעו קל בעת ריצה למקלט, ביניהם גבר בן 72.

במטח נוסף פרצו שתי דליקות בפתח תקווה כתוצאה מרקטה.

אבי מרכוס, מנהל אגף רפואה של איחוד הצלה: “מדובר בנפילה בסמיכות לבנייני מגורים. הענקנו סיוע למספר נפגעים שסובלים מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן כתוצאה משריפה שפרצה לאחר הנפילה. כמו כן הענקנו סיוע בזירה למספר נפגעי חרדה”.

הזרוע הצבאית של חמאס קיבלה אחריות על המטחים האחרונים ומסרה כי שיגרה רקטות לתל אביב בתגובה על תקיפה נרחבת של צה”ל נגד מבני תשתית בעזה.

דובר מד”א: “לא קיבלנו שום דיווח על נפגעים, למעט 6 מקרים של אנשים שנחבלו בדרכם למרחב המוגן ומספר נפגעי חרדה”.

הערב צה”ל תקף מבנים אסטרטגיים של ארגון הטרור חמאס וחיסל מספר מחבלים.

בשעתיים האחרונות, מטוסי קרב וכלי טיס של צה”ל תקפו מבנים בעלי חשיבות אסטרטגית של ארגון הטרור וכן חיסלו חוליה של הכוח הימי של חמאס.

בין המבנים שהותקפו: הבנק המרכזי של ארגון הטרור חמאס ושני מבנים של המטה לביטחון פנים בעזה, שבבעלות חמאס, המשמשים לפעולות סיכול מודיעין.

צה”ל ממשיך לתקוף מטרות טרור ברצועת עזה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח בטלפון עם נשיא ארה״ב ג׳ו ביידן. נתניהו הודה לנשיא ביידן על הגיבוי האמריקני לזכות של ישראל להגנה עצמית ואמר כי ישראל תמשיך לפעול כדי לפגוע ביכולות הצבאיות של החמאס ושל יתר ארגוני הטרור הפועלים ברצועת עזה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות