סגל: ממשלה עם מרצ ורע”מ תעשה הפוך? אין מספיק חחחח בעולם

הפרשן הבכיר של חדשות 12 נגד סגירת הר הבית ליהודים על ידי הממשלה והמשטרה: "מתן פרס לטרור וסטירה לשומרי החוק. הבושה היא של הליכוד" • סמוטריץ' תקף חזיתית את נתניהו
חרדים 10
כ"ח אייר התשפ"א / 10.05.2021 11:51

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 מוחה הבוקר (שני) על סגירת הר הבית לכניסת יהודים ב’יום ירושלים’ – בגלל התפרעויות של פורעים ערבים בהר הבית ובבירה.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

סגל צייץ בטוויטר: ”כל אדם הגון צריך להתקומם על ההחלטה של המפכ”ל – שהיא בעצם של הממשלה שמעליו – לסגור את הר הבית למבקרים יהודים, לראשונה ביום ירושלים, ותוך מתן פרס לטרור וסטירה לשומרי החוק. הבושה היא של הליכוד”.

על רקע המגעים להרכבת ממשלה עם מפלגות השמאל הקיצוני והערבים – הוסיף סגל: ”אם מישהו חושב שממשלה עם מרצ ורע”מ תעשה הפוך – אין מספיק חחחח בעולם בשביל זה”.

יו”ר מפלגת הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה והשר לביטחון פנים: “האשמה אינה של משטרת ישראל אלא של דרג מדיני שכבר שנים מסרס את מערכת הביטחון והמשטרה במאבק מול האויב הערבי.

”דרג מדיני מבולבל וחסר אמונה בצדקת הדרך שמיישר קו עם נרטיב פוסט-מודרני, דרג מדיני שמחפש שקט מלאכותי כאן ועכשיו ומוכן למשכן את העתיד בשביל קצת שקט בהווה. דרג מדיני שנכנע למשפטנים ומניח אזיקים על ידי צה”ל והמשטרה”.

סמוטריץ’ הוסיף: ”מערכת הביטחון יכולה למגר את הטרור ולגדוע את הרמת הראש של האויב הערבי – בעזה, ביו”ש, בירושלים, ביפו וברמלה. היא רק צריכה לקבל פקודה ברורה כזו מהדרג המדיני וגיבוי ברור מול תקופת ביניים מורכבת עד להפנמת המדיניות החדשה וכניעה של האויב. בדיוק כמו שהיה ב-48′ וב-67′. ולדרג המדיני הזה יש בהרבה מאוד השנים האחרונות שם – בנימין נתניהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צודק , הליכוד נתן פרס, אבל אם מרצ היתה בשלטון הליכוד
    10/05/2021 15:15
    אייל
  1. היה יוצא המחאה ,אז אולי עדיף ראש ממשלה ממרצ.