מידע חדש נחשף: כך סייעה ישראל לחיסול של קאסם סולימאני בבגדד

תחקיר של אתר החדשות 'יאהו' חשף כי ישראל ידעה מהם מספרי הטלפון שבהם השתמש סולימאני וסייעה לארה"ב לדעת מתי הוא נוחת בבגדד באמצעות איכון הטלפון שלו • לוחמים וצלפים מ'כוח דלתא' לקחו חלק בחיסול
חרדים 10
כ"ז אייר התשפ"א / 09.05.2021 10:11

אתר החדשות ‘יאהו ניוז’ פרסם אתמול (שבת) תחקיר על מותו של קאסם סוליאמני, מפקד ‘כוח קודס’ של משמרות המהפכה, שחוסל במתקפת מל”טים אמריקנית בינואר 2020 ליד שדה התעופה בבגדד.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

התחקיר של ‘יאהו’, עליו דווח ב’ישראל היום’, הוא תוצאה של ראיונות עם יותר מ-15 אנשי מערכת הביטחון האמריקנית ואנשי ממשל טראמפ.

על פי התחקיר, צוות פיקוד וקישור משותף של ארצות הברית וישראל פעל בתל אביב על מנת להתחקות אחר דפוסי השימוש בטלפונים הסלולריים של הגנרל האיראני.

לפי התחקיר, סולימאני החליף לפחות שלושה טלפונים סלולריים במהלך הטיסה הגורלית בין דמשק ובגדד – שלאחריה חוסל.

על פי התחקיר, אנשי המודיעין הישראלי העבירו לשותפיהם האמריקנים את מספרי הטלפון הסלולרי בהם משתמש סולימאני,  וסייעה באיתור מיקומו של הגנרל האיראני באמצעות איכון הטלפון שלו.

כלי טיס בלתי מאוישים של צבא ארצות הברית חגו מעל השיירה של סולימאני, בעת שיצאה משדה התעופה בבגדד, כאשר שניים מכלי הטיס היו מצוידים בטילי הלפייר.

כאשר רכבו של סולימאני נסע בכביש מחוץ לנמל התעופה, שני טילים נורו לרכבו.

עוד פורסם בתחקיר כי לוחמים וצלפים של יחידת העילית ‘כוח דלתא’ עקבו אחר שיירת כלי הרכב שהובילה את סולימאני והיו מוכנים לפעולה במקרה שמשהו ישתבש. כאשר רכב מהשיירה של סולימאני ניסה להימלט אחד הצלפים ירה לעברו וחיסל אותו. לאחר מכן נורה  טיל ‘הלפייר’ ממל”ט אל כלי הרכב והשמיד אותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות