משפחות שכולות התחננו ליד הבית של שקד: “איילת, עצרי את האסון!”

פורום המשפחות השכולות 'בוחרים בחיים' בהפגנה מול ביתה של איילת שקד • "בחלומותי הגרועים ביותר לא האמנתי שיבוא יום שאצטרך לעמוד ולהפגין מול ביתך. שנים פעלתי למענך ולמען נפתלי באמונה שלימה שבכך אני מבטיחה שלעולם לא תקום ממשלה עם תומכי טרור"
חרדים 10
כ"ז אייר התשפ"א / 09.05.2021 01:36

כמאה בני אדם השתתפו הערב (מוצאי שבת) בהפגנה מול ביתה של חה”כ איילת שקד בת”א בקריאה “עצרי את ממשלת האסון”.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

בחזית ההפגנה התייצבו חברי פורום המשפחות השכולות “בוחרים בחיים” שתמכו במשך שנים במפלגת ימינה.

בין המשתתפים: בועז קוקיא אביו של החייל רון קוקיא ז”ל, הרצל ומרב חג’אג’ הוריה של החיילת שיר חג’אג’ ז”ל, שי אודסר בנו של מרדכי ז”ל ואורטל תמם אחייניתו של החייל משה תמם ז”ל

בועז קוקיה, אביו של רון ז”ל הציג את עמדת הפורום: “פעלנו בכל הכח ואנו מתחייבים לתקוף כל ממשלת מיעוט שתישען על תומכי הטרור. אנו קוראים לאיילת ולנפתלי לעצור עכשיו, רגע לפני שיהיה מאוחר מדי”.

מרב חג’אג’ אמא של שיר ז”ל קראה “איילת, האמנו בך בכל ליבנו, בקשנו מכל מי שיכולנו להצביע לך וכעת אנחנו לא יכולים להסתכל לחברים שלנו בעיניים. נלחמנו נגד הקמת ממשלה עם רעם מתוך בטחון גמור שאת ונפתלי תעמדו בהבטחתכם להמנע מכל שת”פ עם תומכי טרור. בבקשה איילת! תחזרי!”.

אורטל תמם, אחיינתו של משה תמם ז”ל שנרצח על ידי מחבלים הוסיפה “איילת, בחלומותי הגרועים ביותר לא האמנתי שיבוא יום שאצטרך לעמוד ולהפגין מול ביתך. שנים פעלתי למענך ולמען נפתלי באמונה שלימה שבכך אני מבטיחה שלעולם לא תקום ממשלה עם תומכי טרור. אני עדיין מאמינה שאפשר לתקן, בבקשה תעצרי!”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות