בנט במתקפה: הוא ילד משולח רסן • סמוטריץ’: נפתלי באובדן עשתונות

בימינה החליטו להגיב על המתקפות של סמוטריץ': "חסר אחריות שבמו ידיו סיכל לנתניהו את הקמת הממשלה. עכשיו הוא מפיל את זה על בנט" • הציונות הדתית: "בנט מדבר על ילדים משולחים רסן בשעה שהוא איבד כל רסן, במקום להתאזר בסבלנות וענווה הוא ממשיך לא לדהור לממשלת שמאל קיצונית"
אריה ריבקינד
כ"ז אייר התשפ"א / 08.05.2021 22:18

יו”ר ימינה נפתלי בנט החליט להשיב למתקפות מצד הליכוד ואנשי מפלגת הציונות הדתית – שמאשימים אותו בהפלת נתניהו ובריצה לממשלת שמאל.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

בחדשות 12 דווח, כי בימינה הופתעו מכך שבצלאל סמוטריץ’ השתמש לראשונה בשורש ב.ג.ד כלפי בנט בכמה פוסטים וציוצים שפרסם.

בימינה השיבו לו הערב (מוצאי שבת) במילים קשות ביותר משלהם: “מדובר בילד משולח רסן וחסר אחריות שבמו ידיו סיכל לנתניהו את הקמת הממשלה. עכשיו הוא מפיל את זה על בנט”.

מפלגת הציונות הדתית הגיבה: “נפתלי באובדן עשתונות ערכי. בנט מדבר על ילדים משולחים רסן בשעה שהוא איבד כבר מזמן כל רסן. הוא יצא להרפתקאה פזיזה וחסרת אחריות, התרסק מתחת לאחוז החסימה והביא את מדינת ישראל לשנתיים של חוסר הכרעה. במקום להתאזר בקצת סבלנות וענווה הוא ממשיך לא לעצור בעצור ודוהר לממשלת שמאל קיצונית עם תומכי טרור רק כדי להגשים חלום אישי ולהיות ראש ממשלה.

“ולכם החברים בימינה, כולכם שמעתם בבתי הכנסת בשבת עד כמה הציבור סולד ממעשיו של בנט. זה הזמן שלכם להבהיר לו את הקווים האדומים שלכם. המשך ההליכה אחריו לא מוסיפה לכם כבוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תודה לך!
    09/05/2021 16:26
    רפאל
  1. בצלאל, על הדמגוגיה.
    מי שהצמיח את הגולם ששמו נפתלי, הוא אתם עצמכם, הציונות ה) לשעבר( דתית.
    מי הכיר אותו קודם?!