פורעים זרקו כיסאות ואבנים והרסו את לשכת בן גביר ב’שמעון הצדיק’ • צפו

עשרות פורעים ערבים תקפו באבנים וחפצים את הלשכה שהקים ח"כ בן גביר בשכונת שמעון הצדיק • ח"כ בן גביר: השוטרים עמדו בצד ולא התערבו. הגיע הזמן לתת לשוטרים גב חזק • שבעה פורעים נעצרו
חיים טוויל
כ"ה אייר התשפ"א / 06.05.2021 21:41

עשרות ערבים התפרעו הערב (חמישי) ליד הלשכה הפרלמנטרית שהקים ח”כ איתמר בן גביר בשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? אל תחמיצו: הלילה הכספת נפתחת

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

הפורעים תקפו באבנים, כיסאות וחפצים יהודים שעמדו לצד הלשכה.

כוחות גדולים של משטרה פעלו במקום למניעת חיכוך בין הצדדים ועצרו תשעה ערבים בחשד להפרת סדר ותקיפת שוטרים.

בן גביר סיפר: “הגעתי הערב לשכונת שמעון הצדיק, אחרי שכל השבוע תקפו פה יהודים רק כי הם יהודים והמשטרה לא עשתה כמעט דבר. אני שמח שבזכות הגעתנו לכאן המשטרה התחילה לעבוד, אבל אם המשטרה לא תטפל במחבלים ביד קשה, אנחנו נהיה פה עד שיהיה כאן שקט”.

אחרי התקיפה של הפורעים –  אמר: “לפני מספר דקות החריבו פורעים ערבים את לשכתי. זרקו אבנים, כסאות ומכל הבא ליד, כאשר השוטרים עמדו בצד ולא התערבו. הגיע הזמן לתת לשוטרים גב חזק, להורות להם לטפל בבריונים ולא לכבול את ידי השוטרים. הגיע הזמן שהמשטרה תפעל נגד מי שמנסה ימים ארוכים לפגוע בתושבי שכונת שמעון הצדיק ובריבונות מדינת ישראל”.

יו”ר מפלגת הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’: ”אזלת היד של המשטרה בטיפול בטרור הערבי בשכונת שמעון הצדיק בימים האחרונים וההפקרה של התושבים היהודים שם היא בלתי נסבלת”.

סמוטריץ’ הוסיף: ”אני קורא לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה לקרוא את פיקוד מחוז ירושלים לסדר, להורות על יד קשה ואפס סבלנות לאלימות והפרות סדר ולהשיב את השקט והביטחון האישי לתושבי ירושלים כולה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות