“הכפשות זדוניות ומרושעות”: ביבי, שרה ויאיר תובעים את אולמרט

ראש הממשלה, שרה נתניהו ובנם יאיר הגישו תביעת לשון הרע נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בטענה שכינה אותם "חולי נפש" - ודורשים 837 אלף שקלים
חרדים 10
כ"ד אייר התשפ"א / 06.05.2021 16:10

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובנם יאיר הגישו תביעת לשון הרע נגד האסיר לשעבר אהוד אולמרט – ודורשים 837 אלף שקלים.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? אל תחמיצו: הלילה הכספת נפתחת

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

בכתב התביעה נטען, כי החל מזמן קצר לאחר ששוחרר מהכלא החל אולמרט “בניסיונותיו האובססיביים לפגוע בתובעים ולרמוס את שמם הטוב בפומבי”.

בתביעה צוטט אולמרט כמי שייחס בראיון שהעניק לפני פחות מחודש ל’דמוקרט TV’ – לראש הממשלה, רעייתו ובנו “מחלת נפש”.

אולמרט הוסיף באותו ראיון: “מה שלא בר שיקום זה מחלת הנפש של ראש הממשלה ושל אשתו ושל בנו. זה לא בר שיקום והדרך היחידה לשקם את המדינה זה להכניס אותם -”

תשעה ימים מאוחר יותר נמנע אולמרט, בראיון לתכנית ‘אופירה וברקוביץ” בערוץ 12, לסגת מטענה זו ולחזור בו, וזאת למרות שנשאל על כך וניתנה לו על ידי המראיינים הזדמנות לחזור בו.

בין היתר נכתב בתביעה: “במקום להשלים עם המציאות, להרכין את ראשו ולשלם את חובו לחברה, החל אולמרט לעסוק באופן אובססיבי וסדרתי בהכפשות זדוניות ומרושעות נגד משפחת נתניהו”.

עו”ד יוסי כהן הוסיף בשמם של התובעים: “רק אדם חדור שנאה עיוורת וחסרת כל מעצורים מסוגל לומר דברי בלע כה חמורים ופוגעניים בתקשורת… מדובר בהתבטאות מסוכנת שעל בית המשפט לגנותה ולקבוע שאינה בגדר חופש הביטוי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות