האב מבני ברק שחטף את בנו הפג מאיכלוב נשלח לבדיקה פסיכאטרית

מעצרו של תושב בני ברק, אב לשישה, שחטף את בנו מהפגייה באיכלוב ונסע איתו באופניים ל'שיבא' - הוארך • בית המשפט קבע כי החשוד יישלח לבדיקה פסיכיאטרית במהלך ימי המאסר על רקע התנהגותו והרקע הנפשי שלו
חיים טוויל
כ"ד אייר התשפ"א / 06.05.2021 12:37

מעצרו של האב, תושב בני ברק החשוד בהברחת בנו בן העשרה ימים מהפגייה בבית החולים ‘איכילוב’, הוארך הבוקר (חמישי) בדיון בבית משפט השלום בתל אביב.

חולמים על כסף שנופל מהשמים? מחר בחצות הלילה הכספת נפתחת

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

האב הגיע לדיון בהארכת מעצרו על רקע חשד להפרת חובה נגד חסר ישע, הזנחת מושגח וסיכון בטיחותי של נוסע.

בתום הדיון קבע בית המשפט כי החשוד יישלח לבדיקה פסיכיאטרית, במהלך ימי המאסר, על רקע התנהגותו והרקע הנפשי שלו.

“החשוד שיתף פעולה בחקירתו וגולל את גרסתו ואת המניע למעשה. התרשמתי כי מדובר באב אשר דואג לבנו ודאגה זו הייתה המניע הבלעדי למעשיו. עם זאת, לא ניתן התעלם שמדובר בהתנהגות קיצונית”, אמר השופט.

במהלך הדיון התפרץ החשוד לדברי עורך דינו והבהיר: “פניתי למשרד הבריאות, פניתי למנהל בית החולים, פניתי למעייני הישועה – למי לא פניתי? פניתי לכל העולם כדי לשחרר את הבן שלי”.

בחקירתו אתמול אמר החשוד, בן 33, אב לשישה,  כי הבריח את בנו מבית החולים משום שההורים לא האמינו בטיפול שהוא מקבל.

האב נעצר אתמול לאחר שחטף את בנו הפג ללא אישור רפואי מהפגייה, כשהיה מחובר למכונה ושרוי בסכנה לחייו, והסיע אותו בארגז האופניים החשמליים אל בית החולים ‘שיבא’ בתל השומר – למרות התנגדות הצוות הרפואי.

אם היילוד טענה בעדותה במשטרה שלא ידעה על כוונתו של האב לחטוף את בנו מהפגייה.

עורך הדין יוסי פריינטי, המייצג את האב, אמר לחדשות 12: “מדובר באב שדאג מאוד לעולל שלו”, אמר  “לשיטתו כל ההתנהלות של בית בחולים הייתה כושלת מהשעות הראשונות של הלידה. הוא שלח להם מכתב וביקש שיעבירו את בנו למקום אחר – עד שהגיעו מים עד נפש והוא לקח את התינוק”.

הוא הוסיף: “אני לא חושב שמדובר באירוע חריג כאשר הכול עובד הפוך. יש פה ילד שהוא דם מדמו – הזויות השמועות שהוא חטף את הילד. בואו ניכנס לפרופורציות. אני מקווה שבית המשפט יורה על שחרורו של האב ושהיום חייהם של בני הזוג ימשיכו כסדרם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות