הזעקה של האב: תדעו שהסתלקתם מהעולם באמצע שמחת רשב”י I צפו

הרב מאיר נחמן אלחדד, אביהם של יוסף דוד ה-18 ומשה מרדכי בן ה-12 ז"ל, שנהרגו ב'מסדרון המוות', נעמד ליד משאית זק"א - ונשא זעקה כואבת • "הייתי לוקח אתכם ושם אתכם על הציון של רבי שמעון בר יוחאי - ואומר לו: 'רבי שמעון, הבאתי לך אותם חיים, אני רוצה אותם חיים..."
חרדים 10
כ"ג אייר התשפ"א / 05.05.2021 01:40

תיעוד מצמרר: ביום שישי בבוקר, רגע לפני שמשאית זק”א יצאה עם גופות ‘הרוגי מירון’ למכון לרפואה משפטית באבו כביר, נעמד הרב מאיר נחמן אלחדד, אביהם של יוסף דוד ה-18 ומשה מרדכי בן ה-12 ז”ל, והחל לדבר בזעקה אל ילדיו.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

“ילדי יוסף דוד ומשה מרדכי, אני לא יודע אם אתם פה, אבל אם אתם פה אני אומר לכם שנפטרתם מהעולם, נפטרתם מהעולם באמצע השמחה של רבי שמעון בר יוחאי.

“הייתם על הציון של רבינו בראש השנה, הוא הבטיח שזה הקדוש ברוך הוא לא יעשה לו, לקחת את אחד מאנשיו קודם זמנו. מה שקרה זו גזרה…

“אני הייתי לוקח אתכם ושם אתכם על הציון של רבי שמעון בר יוחאי – ואומר לו: ‘רבי שמעון, הבאתי לך אותם חיים, אני רוצה אותם חיים… אבל מה לעשות, לוקחים אותם עכשיו לאבו כביר. אפילו שאני אבא שלכם, אני יכול לזהות אתכם, לא נותנים לי לעשות את זה.

“אז אני אומר לכם: יוסף דוד בן אלישבע, ומשה מרדכי בן אלישבע, תלכו ישר לרבינו, ותדעו שאתם הסתלקתם באמצע השמחה של רבי שמעון בר יוחאי. ותעוררו רחמים על הצרות של עם ישראל. ותצעקו עד מתי”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות