שלומיאליות: רכשו בכ-3.8 מיליארד שקלים קרונות שנמוכים מהרציפים
רכבת ישראל רכשה קרונות חדישים בהיקף של כ-3.8 מיליארד שקלים, שאמורים לשמש את הרכבת ב-20 השנים הבאות. אלא שלפי הדיווח של שרון עידן ב’כאן חדשות’, הקרונות שנרכשו נמוכים ב-20 ס”מ מרוב הרציפים הפעילים בתחנות.
מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?
חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?
תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?
מדובר על קרונות של חברת סימנס חשמליות, שייכנסו לשירות בתוך ארבעה חודשים והן מותאמות לתקן האירופי. בשל כך, פער הגבהים ייצור לנוסעים מדרגה בכניסה וביציאה.
שרת התחבורה מינתה אתמול (שני) את מנכ”ל משרדה, עופר מלכה, לבדוק בתוך שבועיים כיצד התקבלה ההחלטה ומי קיבלו אותה.
מנכ”ל משרד התחבורה עופר מלכה נזף בבכירי חברת רכבת ישראל: “תמוה בעיניי מדוע מידע כה רגיש נעדר מהנהלת משרד התחבורה”.
מנכ”ל המשרד כתב למנכ”ל חברת רכבת ישראל, מיכה מייקסנר, וליו״ר דירקטוריון החברה, משה שמעוני: “הערב הובא לידיעתי מידע מדאיג ומטריד לפיו הקרונות החדשים מסוג דאבל דק סימנס, שנרכשו בעלות של מאות מיליוני שקלים לרכבת ישראל אינם תואמים את גובה משטח העלאת הנוסעים.
“פער גבהים משמעותי בין רצפת הקרונות החדשים שנרכשו עוד בשנת 2016 למבני הרכבת שנבנו בשנים האחרונות מסכן את הנוסעים ולמעשה אינו מאפשר ירידה מהקרונות בשל פערי הגבהים”.
תגובות
אין תגובות