ממניע גזעני: אישום נגד הפורע שסטר לתלמידי הישיבה ברכבת הקלה

כתב האישום נגד הפורע בן ה-17 מגולל את התקיפה ברכבת הקלה בערב יום העצמאות • "גרם לאחד מהם כאבים חזקים בלחי ומשקפי הראייה שלו נשברו. גם הצעיר הנוסף חש בכאב ומשקפי הראייה שלו עפו מפניו מעוצמת הסטירה"
חיים טוויל
כ"ב אייר התשפ"א / 04.05.2021 13:40

פרקליטות מחוז ירושלים  הגישה היום (שלישי) לבית המשפט השלום לנוער בעיר כתב אישום נגד פורע בן 17, בגין תקיפה ממניע גזעני ופגיעה בפרטיות.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

על פי כתב האישום, ביום 14.4.21, ערב יום העצמאות, עלה הנאשם לרכבת הקלה בירושלים בתחנת כיכר ספרא, יחד עם עוד שישה נערים נוספים.

מספר דקות לאחר מכן, בתחנת ‘שמעון הצדיק’, עלו לרכבת שני צעירים שהתיישבו באחד הספסלים ברכבת בקרון בו ישבה החבורה.

הנאשם הבחין בצעירים שהיו בעלי חזות דתית יהודית והחליט לתקוף אותם. כאשר הרכבת הגיעה לתחנת שועפאט, ניגש הנאשם לעבר הצעירים, הניף את ידו וסטר בחוזקה בפניהם והכל כאשר האירוע כולו מתועד על ידי חברו.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרם לאחד מהם כאבים חזקים בלחי ומשקפי הראייה שלו נשברו. גם הצעיר הנוסף חש בכאב ומשקפי הראייה שלו עפו מפניו מעוצמת הסטירה.

על פי כתב האישום, הפיץ הנאשם את הסרטון למספר אנשים נוספים. בהמשך, הסרטון הגיע לאדם נוסף שהפיץ את הסרטון ברבים ברשת החברתית ‘טיק טוק’, כאשר מעל הסרטון מתנוסס כיתוב בערבית שפירושו: “אתם תמשיכו למחוק ואני אמשיך להעלות, זה או העם הפלסטיני או אתם”.

 עם הגשת כתב האישום, הגישה הפרקליטות גם בקשה להארכת שחרורו בתנאים מגבילים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות