הדובר לשעבר של בנט: ‘התנהלותו מחפירה, יותר גרוע מאנשי אוסלו’

אריה ריבקינד
|
כ"ב אייר התשפ"א / 04.05.2021 12:03
איש התקשורת איתמר פליישמן, לשעבר דוברו של יו”ר ימינה, במתקפה חריפה: “לא חושב שהיה פוליטיקאי מהימין שהתנהג בצורה כל כך שפלה, כולל באוסלו. הוא יותר גרוע מהם. באמת לא מבין מה עובר לו בראש כרגע”

הריצה אל ממשלת השמאל: איש התקשורת איתמר פליישמן, לשעבר דוברו של יו”ר ימינה, אמר היום (שלישי) לרדיו ‘גלי ישראל’ כי ההתנהלות של נפתלי בנט “מחפירה”.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

“הגנתי על בנט כל התקופה הזו כי האמנתי שהוא לא יעשה את זה, אבל הוא על מסילה שסופה זו התנגשות בקיר”, אמר פליישמן. “לא חושב שהיה פוליטיקאי מהימין שהתנהג בצורה כל כך שפלה, כולל באוסלו. הוא יותר גרוע מהם”.

פליישמן הוסיף: “אני באמת לא מבין מה עובר לבנט בראש כרגע. אפשר לומר עליו שהוא ראוי הרבה דברים טובים, אבל אני באמת לא מבין מה עובר לו בראש מאז הבחירות. ההתנהלות שלו מחפירה, לא רק כפוליטיקאי – אלא כנציג הימין. הוא הולך נגד כל מה שהוא מאמין בו”.

אמש, בהקלטות של איילת שקד שהתפרסמו על ידי הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל בחדשות 12, נחשפו הכוונות של ראשי ימינה: “אם הוא ייתן את המנדט לבנט, ולא נצליח להרכיב ממשלת ימין בגלל שגדעון וגנץ יתבצרו, אנחנו לא מוכנים ללכת לבחירות, אז נלך לאופציה עם השמאל”.