‘תתבייש’: גולן זועזע שירו במחבלת – ו’חטף’ מהרב רפי פרץ ואבי מעוז

בעקבות הירי במחבלת בגוש עציון: דו שיח חריף התפתח בטוויטר בין איש השמאל הקיצוני ח"כ יאיר גולן לשר הרב רפי פרץ • "אני מעדיף מחבלת מחוסלת ולא אמא של לוחם יושבת 'שבעה'. עצוב שאתה בוחר הפוך" • אבי מעוז לח"כ ממרצ: "המתן בשקט ותן לצה"ל לעבוד:
אריה ריבקינד
כ"א אייר התשפ"א / 03.05.2021 13:24

בעקבות ציוץ של ח”כ יאיר גולן, איש השמאל הקיצוני, שתקף את התנהלות חיילי צה”ל מול המחבלת שניסתה לבצע פיגוע דקירה בצומת גוש עציון – תוקף הבוקר (שני) ח”כ אבי מעוז, יו”ר מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, את גולן.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

“הניסיונות לגייס תשומת לב תקשורתית לא שוות שריטה אחת שיישרט לוחם צה”ל, שיהסס חלילה לירות בכל ערבי עם סכין שיתקרב לעברו”.

מעוז הוסיף: “אנא המתן בשקט ותן לצה”ל לעבוד”.

ח”כ גולן צייץ הבוקר על מות המחבלת: “רוצה לומר לך שאני מזועזע. אישה בת 60 נורתה למוות על ידי שני חיילים חמושים מכף רגל ועד ראש. נכון, היא נופפה בסכין, אבל ככה לא מתנהגים לוחמים”.

השר רפי פרץ השיב לו: “יאיר, תגובתך מקוממת. חיי חיילי צה״ל ותושבי מדינת ישראל מעל הכל, ובטח מעל חיי מחבלת. תתבייש!”

גולן הגיב:  “הרב רפי, תתבייש אתה, ככה לא נוהגים לוחמים. מלוחמים אנו דורשים קור רוח, שיקול דעת, הערכה אמיתית של האיום והיתרון הולם למצב. נדמה לי, שאיבדת משהו משיקול הדעת המוסרי שהיה לך בעבר. חזור למקורות”.

הרב פרץ לא נותר חייב: “יאיר, המקור שלי הוא ‘הבא להורגך השכם להורגו’. אני מעדיף מחבלת מחוסלת ולא אמא של לוחם יושבת ‘שבעה’. עצוב שאתה בוחר הפוך”.

יצוין, כי הלוחמים הזהירו את המחבלת וביקשו ממנה לזרוק את הסכין, ומשלא נענתה ביצעו ירי לעברה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות