‘מצאנו אחראי’: זו הסיבה שבן כספית נטש בזעם שיחה על ‘אסון מירון’

איש התקשורת בן כספית נטש את השידור לאחר שזעם על האשמה שהטיח בו עמיתו ינון מגל: "ברצינות, אתה פשוט לא נורמלי" - במהלך השיחה עם האברך יצחק דרעי
אבי כץ
כ' אייר התשפ"א / 02.05.2021 19:46

העיתונאי בן כספית נטש הבוקר (ראשון) בשידור חי את תוכניתו ברדיו 103FM, אותה הוא מגיש לצד איש התקשורת ינון מגל – במהלך שיחה על ‘אסון מירון’.

מה הסיכוי שלכם לזכות בדופלקס? ולמה החלום שלכם קרוב מתמיד?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

תחלואת הקורונה בירידה, אבל עדיין במקום סגור צריכים מסכה. זוכרים?

הנטישה הזועמת התרחשה במהלך ראיון שערכו כספית ומגל עם האברך יצחק דרעי, אחד מניצולי האסון ומי שאיבד את שותפו לחדר בישיבה – האברך רבי חיים עוזר סלר ז”ל.

דרעי סיפר בראיון, בין היתר, כי עשר דקות לפני שהתרחש אסון כזה, הוא התריע בפני קצין משטרה: “יהיו פה עשרות הרוגים, ואני אעמוד מולך בבית משפט”.

כספית, ששידר מביתו שבהוד השרון, זעם על שדרעי הפנה אצבע מאשימה כלפי אותו קצין משטרה אחד – ואמר לו: “אני שמח שמצאנו את האחראי”.

האברך שחברו נהרג הזהיר שוטר: “יהיו פה הרוגים, ניפגש בביהמ”ש”

בשלב זה מגל הרים את קולו, והטיח בו: “ברצינות, אתה פשוט לא נורמלי. בא בן אדם, מספר לך את הסיפור שלו, ואותך מעניין שביבי לא יעוף, אלא איזה קצין. אתה לוקח את זה למקומות הזויים, זה פשוט לא ייאמן”.

כספית השיב: “לא הזכרתי שום ביבי, על ראש הגנב בוער. אני בסך הכל מביע ספק” – והודיע כי הוא מסרב לשתף פעולה עם המשך הראיון: “תמשיך לבד, אני לא משתתף בראיון הזה. אתה יכול לסתום לי את הפה עד מחר בבוקר”.

כספית הסיר את האוזניות, בעוד מגל המשיך לראיין את דרעי לבדו, ובהמשך השידור  אף הוא עזב את עמדת השידור בביתו.

כעבור עשרים דקות, כספית חזר לשידור: “אם באירוע כזה יבוצע ניסיון להפוך אותו למשפט ציבורי על כל ההתבטאויות שלי, אני לא אהיה פרטנר לזה”, הבהיר. “להפוך את הסיפור לטעות נקודתית זה מצחיק, כיוון שלא הופתענו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות