הטלפונים במירון קרסו: המשפחות המודאגות מחפשות את יקיריהן

רשתות הטלפונים במירון קרסו מיד לאחר האסון - ומשפחות מודאגות החלו לנסות ליצור קשר עם יקיריהן ששהו בהילולא • יוזמות לאיתור הנעדרים ובני המשפחות צצו ברשתות החברתיות • המשטרה: "מוקד 110, מוקד המידע של משטרת ישראל עומד לרשותכם"
חרדים 10
י"ח אייר התשפ"א / 30.04.2021 04:38

הילולת הרשב”י הפכה לטרגדיה לאומית: לפחות 44 הרוגים ויותר ממאה פצועים שנמחצו בדוחק הרב, במתחם ההדלקה של חסידות תולדות אהרון ליד ציון הרשב”י.

הגיע הזמן להתעורר: לחלום שלכם יש בית – והוא עומד להתגשם. איך?

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

מיד לאחר האסון בהילולה, התקשורת בהר קרסה – ורבים מהחוגגים שהגיעו למירון לא הצליחו ליצור קשר טלפוני עם בני משפחותיהם.

קריסת הטלפונים גרמה לבהלה גדולה בקרב בני משפחות שקרוביהם היו בהילולא, ובעקבות כך החלו יוזמות לאיתור הנעדרים.

בארגון זק”א, שמתנדביו היו במקום, הקימו חפ”ק לאיתור נעדרים ובני המשפחות הפיצו את פרטיהם ותמונותיהם של קרוביהם ברשתות החברתיות – וביקשו מהציבור לסייע להם לאתר מידע אודותם.

במקביל נפצחו עשרות קבוצות בוואטספ תחת הכותרת “הודעה ממירון שאני בסדר” – בהן סייעו לבני המשפחות לקבל מידע או להעביר פרטים.

המשטרה הודיעה כי היא מודעת לניסיונות של בני משפחה וקרובים לנסות ולהשיג סלולרית את יקיריהם שנמצאים באזור מירון – והבהירה כי בכל אזור ההר ישנה בעיית קליטה סלולרית, שלא מאפשרת הוצאה וקבלה של שיחות.

“המשטרה עוסקת כעת בפינוי הקהל מההר על גבי אוטובוסים וכלי תחבורה נוספים”, נמסר מהמשטרה. “מוקד 110, מוקד המידע של משטרת ישראל עומד לרשותכם ובו תמצאו פרטים לגבי פינוי ההר, בתי החולים אליהם הגיעו הפצועים, טלפונים חיוניים ונעדרים”.

שראל דיסקין שמחפש את אחיו שמחה דיסקין, בן ה-23, מאז אירע האסון סיפר על הרגעים הקשים העוברים עליו בראיון ל’כאן חדשות’.

“בדקות האחרונות קיבלתי הודעה על פטירת אחי בקבוצת וואטסאפ. טרם קיבלת הודעה ממקור רשמי. עברתי בית חולים בית חולים, מד”א, זק”א, משטרת ישראל, אף אחד לא יודע כלום”, הוסיף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות