תקרת אלומיניום נפלה על ראש תלמיד חרדי – והוא יקבל 150 אלף ש”ח

לפני 5 שנים, הקפיץ תלמיד בבי"ס חרדי באשדוד כדור שפגע בתקרת אלומיניום ואריח מהתקרה נחת על ראשו של תלמיד בן 13 - שנחתך בלחי • במסגרת הסכם פשרה שהשיגו עורכי הדין גיל וניצן הראל סוכם: העירייה ורשת מעיין החינוך התורני ישלמו לנער פיצוי כספי
יוני גרין
ט"ז אייר התשפ"א / 28.04.2021 19:04

לפני 5 שנים, במהלך סיום יום לימודים בבי”ס חרדי באשדוד, הקפיץ אחד התלמידים כדור בכותלי בית הספר. הכדור פגע בתקרת אלומיניום ואריח מהתקרה נחת בעוצמה על ראשו של תלמיד בן 13.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

לאחר התאונה הנער פונה באמצעות אמבולנס למיון ילדים בבית החולים ‘שיבא’, שם אובחן חתך עמוק בלחי שמאל. הפצע נתפר אך נשארו בצקת וצלקת שקועה באורך של 6 סנטימטרים.

כך עולה מתביעה שהגיש הנער, היום בן 18, באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל, נגד עיריית אשדוד ורשת ‘מעיין החינוך התורני’ בה למד.

באי כוחו טענו בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום באשדוד, כי מנהל בית הספר התריע מספר פעמים לפני התאונה בפני העירייה, על ליקויים רבים בתקרת האלומיניום של בית הספר ואף ניזוק בעצמו בעבר מתקרה זו.

כמו כן נטען, כי הייתה התרשלות מצד רשת מעיין החינוך התורני שפיקחה על ביה”ס ולא מנעה משחק בכדור בתוך כותלי ביה”ס, וכן מצד העירייה, כאחראית לאחזקה, לבטיחות ולשלום הבאים והיוצאים בשערי ביה”ס.

בנוסף מתברר, כי בסמוך לתאונה אנשי אחזקה מטעם העירייה בצעו עבודות אחזקה באותה תקרה.

עורכי הדין גיל וניצן הראל, העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף, טענו בתביעה כי הצלקת גורמת לנער לבושה ופחדים, וכי בעתיד לא יוכל למצוא “שידוך” טוב בעקבות הצלקת.

האירוע התרחש שלושה ימים לפני אירוע הבר מצווה שלו, מה שגרם לצער רב לנער ולבני משפחתו.

בתביעה נכתב כי הנהלת ביה”ס והעירייה, התרשלו בכך שלא דאגו כראוי לביטחונם של התלמידים בבית-הספר ולשלומם, לא דאגו להחליף, לתקן או למנוע קריסת חלקי תקרה ולא הזהירו את התלמידים מפני סכנות תקרת האלומיניום.

הנער תבע לקבל פיצוי עבור אבדן שכר ההורים, עזרת צד ג’, טיפולים ועזרים רפואיים, כאב וסבל, ונכות, אובדן השתכרות, פנסיה וזכויות סוציאליות.

במסגרת הסכם פשרה שנחתם לאחרונה, סוכם כי העירייה ורשת מעיין החינוך התורני, ישלמו לנער פיצוי כספי כולל בסך 150 אלף שקלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות