אבי מעוז בנאום במליאה: “תודה לנתניהו, שליחו של אלוקי ישראל”

אריה ריבקינד
|
ט"ז אייר התשפ"א / 28.04.2021 16:51
יו”ר מפלגת נעם ייחד חלק מנאומו במליאת הכנסת, כדי לציין את הליך היציאה ממגפת הקורונה – ולהודות לראש הממשלה: “הכרת הטוב היא ערך יסודי בתורת ישראל. מתפללים ומייחלים להמשך הנהגתו את מדינת ישראל”

יו”ר מפלגת נעם, ח”כ אבי מעוז, נשא היום (רביעי) נאום בכנסת במהלך דיון על תקנות הקורונה.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

תחילה הזכיר את ההילולא במירון ואת הצורך להתאים את התקנות לקראת ההילולא – ותקף את ההחלטה של נציב הכבאות על ביטול מדורות ל”ג בעומר.

לאחר מכן, התייחס ח”כ מעוז ליציאה ממגפת הקורונה ולצורך בהכרת הטוב: “בתוך כל התסבוכת הפוליטית של הניסיונות להקמת ממשלה בישראל, ובתוך כל הסחי והמאוס של החרמות, הנקמנות והשנאה האישית בין דמויות שונות, אני רוצה להזכיר לנו קצת הכרת הטוב.

“בזמן שברחבי העולם מתגלים כשני מיליון מקרי קורונה חדשים מדי יום, בישראל מתגלים פחות ממאה. בזמן שברחבי העולם מתים לצערנו כל יום עשרות אלפים מקורונה, בישראל ישנם מקרי פטירה בודדים. אם כי ברור שכל אחד מהנפטרים הוא עולם ומלואו, ואנחנו עם המשפחות של נפטרי הקורונה.

“בזמן שברחבי העולם המגיפה עדיין משתוללת, בישראל החיים הולכים וחוזרים לשיגרה. על הדבר הכל כך לא מובן הזה אנחנו מוכרחים להכיר טובה”.

ח”כ מעוז הזכיר כי הכרת הטוב היא ערך יסודי בתורה, וכי יש להוקיר את ראש הממשלה נתניהו על תפקודו בבלימת מגפת הקורונה: “הכרת הטוב היא ערך יסודי בתורת ישראל. קודם כל כמובן, לאלוקי ישראל, שלא עזב ולא יעזוב את עמו, ואשר חסדו גבר עלינו. ועל גבי זה, לשליחו, ראש ממשלת ישראל, שמאז פרוץ המגיפה לפני למעלה משנה, לא חסך מאמצים, ובגבורה ובתושיה, גם כאשר זה לא השתלם מבחינה ציבורית ונדרשו החלטות בלתי פופולריות בעליל, הוביל את ההתמודדות עם הנגיף, בסגרים ובהקלות, בהנחיות ובהקפדה על יישומן, בסגירת השמים לטיסות ובפתיחתם, בסיוע הכלכלי לעסקים ולאזרחים, ומעל הכל במאמצי העל להשגת החיסונים, מאמצים שהניבו פרי והעמידו את ישראל בקידמת הבמה העולמית ביציאה מהמגפה”.

הוא בירך את נתניהו: “אנו מברכים את ראש הממשלה ומכירים לו טובה, ומתפללים ומייחלים להמשך הנהגתו את מדינת ישראל”.