שף נודע נעצר בחשד שפרץ לבית כנסת ותקף את בת הרב – ושוחרר

על פי החשד, השף הידוע הסיג גבול של בית כנסת סגור בתל אביב, וכאשר בתו של הרב, שהייתה במקום, ביקשה ממנו לצאת – היא הותקפה • הוא שוחרר עם הרחקה מבית הכנסת, והשופטת מתחה ביקורת על המשטרה
חיים טוויל
ט"ז אייר התשפ"א / 28.04.2021 16:41

שף ידוע נעצר אתמול (שלישי) בחשד שפרץ לבית כנסת במרכז תל אביב, וניסה לתקוף את בתו של הרב – שביקשה ממנו לעזוב את המקום.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

המעצר בוצע לאחר שבמשטרה התקבל דיווח על גבר שעל פי החשד הסיג גבול של בית כנסת ברחוב יונה הנביא בתל אביב, בזמן שזה היה סגור. אישה שהייתה במקום דרשה מממנו לצאת – ואז השף בן ה-46 תקף אותה.

שופטת בית משפט השלום בתל אביב הורתה על שחרורו של השף, אולם אסרה עליו להתקרב לבית הכנסת ברחוב יונה הנביא עד למרחק של 100 מטר.

השופטת הציבה כתנאי לשחרור חתימה על ערבויות של 3,000 ש”ח ערבות עצמית ו-2,500 ש”ח ערבות צד ג’.

בדיון בבית המשפט ציינה השופטת, כי לטענת המשטרה החשוד הסיג גבול ותקף את בתו של הרב, אולם אין למשטרה, מעבר לגרסת המתלוננת, שום ראיה המאששת את טענותיה, ולפיכך מדובר בשתי גרסאות סותרות.

השופטת ציינה כי החשוד הסביר שהיה באזור מתוך כוונה לייעץ למסעדה. בדרך צעד לפגוש חברים, אלא שאז פגשה בו המתלוננת, אשר הוא מכיר את אביה, ובנסיבות שאינן ברורות לו החליטה כי היה בתוך בית הכנסת. לטענתו, הוא לא נגע במתלוננת ולא תקף אותה.

השופטת מתחה ביקורת על התנהלות היחידה החוקרת של המשטרה.

עורכת הדין אדוה אלאב, המייצגת מטעם הסנגוריה הציבורית את השף – אמרה: “מדובר במעצר שווא. המשטרה לא הציגה ראיות ממשיות כנגד השף והתרשלה שלא ביצעה כל פעולה לבחון את גרסתו. מצער מאוד שמשטרת ישראל פגעה בזכויותיו וחקרה אותו רק בחמש לפנות בוקר, כאשר הוא נעצר אתמול בצהרי היום. בית המשפט קיבל את טענותינו, שחרר אותו וביקר בחריפות את התנהלות המשטרה”.

השף, בעבר בעלים של מסעדה יוקרתית, הסתבך בעבר בפלילים. הוא  נעצר כמה פעמים, בין היתר בחשד לאיומים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות