הח”כ הזכיר בנאום הבכורה שלו את גירוש גוש קטיף – ונחנק מדמעות

ח''כ עו"ד שמחה רוטמן מהציונות הדתית התמקד בנאום הבכורה שלו בכנסת לאפליה של מערכת המשפט, לגירוש ולסגירת ערוץ 7: "כיצד התגייסה מערכת המשפט לסגירתה של תחנת הרדיו הימנית היחידה בישראל? כיצד אושרו מעצרי קטינים המוניים?"
אריה ריבקינד
ט"ז אייר התשפ"א / 28.04.2021 14:57

ח”כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית – מי שמסתמן כאחד הח”כים הבולטים בכנסת ה-24 –  הזכיר היום (רביעי) בנאום הבכורה שלו בכנסת את הגירוש מגוש קטיף ונחנק מדמעות.

חינם: כמה כסף אתם מפסידים כי אתם לא יודעים מה הזכויות שלכם?

נוסעים באוטובוס להילולא במירון? כל הפרטים שאתם חייבים לדעת

מה מברכים על שוקולד לבן עם שברי עוגיות? ומה על חטיף טעמי?

רוטמן הציג את ההבדל ביחסה של מערכת המשפט לזכויות אדם כשמדובר באוכלוסיות שונות, והביא דוגמאות כאשר בג”ץ הפסיק את שידורי ערוץ 7 וגם כשהכשיר את הגירוש מגוש קטיף.

“אפשר וצריך לדבר רבות על החלק שנטלה מערכת המשפט באותם ימים אפלים של מדינת ישראל הדמוקרטית”, אמר ח”כ רוטמן. “איני נמנה על אלה הסבורים שיש להעניק למערכת המשפט ולשומרי הסף כח רב כדי שיוכלו לעמוד על המשמר של רוב דורסני ורגעי מסיבות רבות. אבל אותם חסידים של בג”ץ ושל הנשיא בדימוס אהרון ברק, שבית המשפט העליון פועל ברוחו ובצלמו, חייבים לעצמם ולנו הסברים”.

הוא תהה: “כיצד התגייסה מערכת המשפט לסגירתה של תחנת הרדיו הימנית היחידה בישראל? כיצד אושרו מעצרי קטינים המוניים? כיצד בית המשפט, שאצבעו קלה על הדק ביטול חקיקה למען הגנת תחביבי המסתננים, לא חשב שחייהם, כבודם, קהילתם ואפילו קבריהם של אזרחי ישראל תושבי גוש קטיף וצפון השומרון, הנחמדים מזהב ומפז רב ומתוקים מדבש ומנופת צופים, ראויים לאותה רמת הגנה.

“והעוול הזה מחכה לדין צדק. הוא עודנו ממתין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות